Peruutustutka vika 9-5 vagonissa
Peruutustutka vika 9-5 vagonissa
Moi teille tietäville!
Autossani 9-5 wagonissa on alkuperäinen peruutustutka ja navigaattori.
Navigaattori toimii normaalisti, mutta peruutustutka " plinkuttaa" näyttöön ei silti tule mitään.Autossa on 4 sensoria takapuskurissa ja Blaupunktin ohjelma.
Tietäiskö joku mikä on vikana?
Autossani 9-5 wagonissa on alkuperäinen peruutustutka ja navigaattori.
Navigaattori toimii normaalisti, mutta peruutustutka " plinkuttaa" näyttöön ei silti tule mitään.Autossa on 4 sensoria takapuskurissa ja Blaupunktin ohjelma.
Tietäiskö joku mikä on vikana?
Re: Peruutustutka vika 9-5 vagonissa

Juu sidi näyttöön tulee Park assistant fairlure näyttö.Tämä biili on siunaantunut meille Brysselistä.Siinä on muitakin hienouksia mistä ei ymmärretä hönkäsen pöläyksiä.Muun muassa saabissamme menee hälytysjärjestelmä päälle 20sek vaikka ovet eivät ole lukossa.Avain pitää kuiteski olla pois virtalukosta.

hommattiin heti silloin alkuunsa H:linnan Länsiautosta.Meillä on ollut kaikki
saabin mallit -70 luvun alusta lähtien.Rakkain auto oli punainen 96:nen jolla
isäntä opetti rouvansa ajamaan.Eka oli Stig Blonqvistin entinen harjoittelu
96:nen.
-
- "Viggen"
[quote="Mimmi"]Sinulla ei ole alkuperäinen navi, jos siinä on Blaupunktin ohjelma. Alkuperäisenä siinä on joko Kenwood (m-02-04) tai Denso (m-05->).
Kylä mulla on alkuperäinen Blaupunktin navi.
Kylä mulla on alkuperäinen Blaupunktin navi.
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Varmasti on alkuperäinen Blaupunkt, mutta ei alkuperäinen tehdasasennettu navi. Tehdasasenteisena on saanut ainoastaan nuo Mimmin mainitsemat Kenwoodin ja Denson.Peter Finn kirjoitti:Kylä mulla on alkuperäinen Blaupunktin navi.Mimmi kirjoitti:Sinulla ei ole alkuperäinen navi, jos siinä on Blaupunktin ohjelma. Alkuperäisenä siinä on joko Kenwood (m-02-04) tai Denso (m-05->).
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
-
- "Viggen"
Menipä mielenkiintoiseksi. Koelaudassa tuhkiksen paikalla on alkuperäinen navigaattori. Sen ohjelma on Blaupunkt. Käyttöohjekirja on hollanniksi ja ranskaksi auton valmistusvuodelta (autohan oli kotoisin Brysselistä). Tosin hankin lisäksi suomenkielisen vastaavan. 

SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Kyseessä lienee siis uuteen tai lähes uuteen jälleenmyyjän tai ensimmäisen omistajan toimesta asentama navi. Tuohon aikaan Blaukkari taisi olla aika suosittu navien tekijä - sitä en tiedä minkälaisia laitteita edes muilla oli tarjolla vai oliko minkäänlaisia.Peter Finn kirjoitti:Menipä mielenkiintoiseksi. Koelaudassa tuhkiksen paikalla on alkuperäinen navigaattori. Sen ohjelma on Blaupunkt. Käyttöohjekirja on hollanniksi ja ranskaksi auton valmistusvuodelta (autohan oli kotoisin Brysselistä). Tosin hankin lisäksi suomenkielisen vastaavan.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).

että tarkka se on.Minulla on omassa huoltoautossa transit 260 s vm.-03 sellanen
tyyriimpi navi ja täytyy sanoa kateeks käy rouvan auton navi.sais vaan sen tytön
puhumaan Suomea, kun toi Eklanti on niin huonoa.
Tämähän on kivaa! Se meitin tyttö puhuu siitä keskikonsoolista.Siitä jalopuun näköisestä hökötyksestä.noin 10cm x 10cm näyttöruutusta ja se on samaa
tilpehööriä ihan vaihdeknupin ympärille asti.Siitä lähtee sellanen kiemura puhelinjohdon näköinen piuha, jonka päässä on kauko-ohjain.Sen verran olen
purkanu moista konsoolia ja tullu siihen tulokseen, että empä enempää koske.
Soitin sille Autoilialle joka toi sen Suomeen .Hän epäilee niiden Brysselin autojen
olevan erikseen tilattuja kokonaisuuksia, kun niissä on noi keskuspuhelimetkin
kännykälle. Olis pitäny pitää etellinen 9-5 vm-98 siinä ei ollu tollasia hienouksia.
Muuten on pelannu kuin herran sielu.
tilpehööriä ihan vaihdeknupin ympärille asti.Siitä lähtee sellanen kiemura puhelinjohdon näköinen piuha, jonka päässä on kauko-ohjain.Sen verran olen
purkanu moista konsoolia ja tullu siihen tulokseen, että empä enempää koske.
Soitin sille Autoilialle joka toi sen Suomeen .Hän epäilee niiden Brysselin autojen
olevan erikseen tilattuja kokonaisuuksia, kun niissä on noi keskuspuhelimetkin
kännykälle. Olis pitäny pitää etellinen 9-5 vm-98 siinä ei ollu tollasia hienouksia.
Muuten on pelannu kuin herran sielu.

Joo kiitokset kaikille homma selvisi! Yksi takapuskuri antureista pimeenä, mutta eisaa muuta kuin Ruotsista jos sattuu olemaan hyllyssä.
Tuossa omassa soutuvälineessä elikkä aerossa oli sivummaiset anturit pimeenä.rituwave kirjoitti:Joo kiitokset kaikille homma selvisi! Yksi takapuskuri antureista pimeenä, mutta eisaa muuta kuin Ruotsista jos sattuu olemaan hyllyssä.
Merkkiliikkeessä anturit maksoivat suurinpiirtein saman jäsenalennuksella kuin PartsforSaabs myy koko sarjan lähetyskuluineen

Ellei muuta olis itse sarjasta saanut käyttöön niin olisi siitä jäänyt vielä pari anturia varaosiksi

46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Joo täytyy vielä kommentoida. Itse kyllä suosittelen peruutuskameran käyttöä.
Mulla on tossa transiitissa sellanen samoin matkailuautossa. kun ottaa peräkärryä kyytiin on paljon helpompi esim. ottaa se koukkuun särkemäti puskuria.
Mulla on tossa transiitissa sellanen samoin matkailuautossa. kun ottaa peräkärryä kyytiin on paljon helpompi esim. ottaa se koukkuun särkemäti puskuria.