95 Aero -04
Viimeksi (1/2007) tarvittiin kiihdytyssensori (etu), liitäntäjohto ja electronis unit sekä työtunteja yht. 800 eur edestä Länsi-Autossa, jotta saatiin Xenoneihin järki takaisin. Valotehoa ei kun pyysivät polttimoista 250 eur / kpl. Myöhemmin uusin polttimot tarvikkeina á 115 eur.
Nyt palaa jälleen automaattisäädön hälytysvalo ja valot näyttävät kiinteästi neljän metrin etäisyydelle.
Harkinnassa on viedä yleismonttöörille, kun Länsi-Autoon ei ilman haulikkoa uskalla.
Onko kokemuksia? Ehdotuksia vikalähteestä? Ehdotuksia korjaamosta (pääkaupunkiseutu)
Siis kuitenkin pikkuvika à la GM. (Viime kesänä hajosi koko kone. )
95 Xenonit hajosivat taas
95 Xenonit hajosivat taas
Aerosta tuli kakkos...siis anteeksi harrastebiili.
Re: 95 Xenonit hajosivat taas
Anturivialta se minustakin vaikuttaa, koskapa kontrolli palasi pari kertaa ajaessa vähäksi aikaa. Nämä GM:n sähkövehkeet ovat paikasta, johon aurinko ei paista. Sitä paitsi alakerrassa olevat kaapelit saattavat vioittua ja vetää kosteutta.
Aerosta tuli kakkos...siis anteeksi harrastebiili.
Re: 95 Xenonit hajosivat taas
Edellisessä 9-5:ssa oli Xenonit - kalliiksi tuli. Nykyisessä ei ole, eikä tule seuraavaankaan jossei tekniikka ole kehittynyt luotettavampaan suuntaan.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96