Painovirhe paholainen päässyt käymään tuossausvaa putkeen kirjoitti:Tää on provo auton konehan oli 2,4t. Eihän tuollaista Saabissa ole, ellei ole tehty koneelle jotain.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ei kuulemma yksinkertaisesti vaan huomannut
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Painovirhe paholainen päässyt käymään tuossausvaa putkeen kirjoitti:Tää on provo auton konehan oli 2,4t. Eihän tuollaista Saabissa ole, ellei ole tehty koneelle jotain.
No ei siitä nyt kone hajoa jos kolmosella ajaa maantienopeutta, eihän siinä nyt kierroksetkaan nouse mihinkään kovin korkealle. Tai sit kaveris ajoi aika reipasta haipakkaa...Tõnza kirjoitti: Ja ihan aikuisten oikeasti ystävä ajeli kolmonen pesässä helsinkiin asti... automaatilla. Mitä tuosta nyt tulee n.30km.
Ei kuulemma yksinkertaisesti vaan huomannut
Siis automaattihan tuo meikäläisenkin rassi on. 9-5 SE 2.3t vm.98. Eikös SE:et ole kaikki automaatteja? Tai sitten olen ymmärtänyt jotain ihan väärin.Nappe kirjoitti:Minulla vilkutteli öljyvaloa jarruttaessa ja kovassa kaareajossa kun öljysiivilä oli riittävän tukossa, tosin kyseessä 9-3 ja automaatti.
Tämähän ei tietenkään liity mitenkää siihen että öljyt tulee pihalle.
No onhan ihme liike\myyjä kun antelee koe ajoon eikä ole edes öljyjä tarkastanut.YSI-VIIS kirjoitti:Mä koeajoin kerran 9-3t vm 2000 ja siinä puuttui koneesta 2 litraa öljyä. Varoitus valo syttyi ja kuului varoitusääni kun ajoi jyrkkää ramppia. En kyllä tiedä loppuiko varoitukset öljyn lisäyksen jälkeen koska auto ei sen jälkeen enää kiinnostanut.
Olet ymmärtänyt ihan väärin.Tõnza kirjoitti:Siis automaattihan tuo meikäläisenkin rassi on. 9-5 SE 2.3t vm.98. Eikös SE:et ole kaikki automaatteja? Tai sitten olen ymmärtänyt jotain ihan väärin.Nappe kirjoitti:Minulla vilkutteli öljyvaloa jarruttaessa ja kovassa kaareajossa kun öljysiivilä oli riittävän tukossa, tosin kyseessä 9-3 ja automaatti.
Tämähän ei tietenkään liity mitenkää siihen että öljyt tulee pihalle.
Kaverilla tais automaatti 9-5:ssä myös olla ölysiivilä tukossa ja rallatti iloisesti, meni moottorin remontti myyjäliikkeen piikkiin. Öljysiivilän tukkeutuminen on kait ihan esiintyvä ongelma automaateissa, ei yleinen, mutta ei harvinainenkaan...Tõnza kirjoitti:Siis automaattihan tuo meikäläisenkin rassi on. 9-5 SE 2.3t vm.98. Eikös SE:et ole kaikki automaatteja? Tai sitten olen ymmärtänyt jotain ihan väärin.Nappe kirjoitti:Minulla vilkutteli öljyvaloa jarruttaessa ja kovassa kaareajossa kun öljysiivilä oli riittävän tukossa, tosin kyseessä 9-3 ja automaatti.
Tämähän ei tietenkään liity mitenkää siihen että öljyt tulee pihalle.
Ei mikään kone kestä ilman öljyä ajamista. Kyllä sitä punaista tippakannun kuvaa kannattaa uskoa siellä kojelaudassa...Tõnza kirjoitti: Ei se kyllä kovin vahva kone ole jos vaan 260tkm kestää ajaa ja joudutaan puolimoottoria vaihtamaantäydellinen huolto kirja kuitenkin 250tkm asti jolloin itse sen ostin.
No ei sillä nyt ilman öljyjä ole ajettuMertmi kirjoitti:Ei mikään kone kestä ilman öljyä ajamista. Kyllä sitä punaista tippakannun kuvaa kannattaa uskoa siellä kojelaudassa...Tõnza kirjoitti: Ei se kyllä kovin vahva kone ole jos vaan 260tkm kestää ajaa ja joudutaan puolimoottoria vaihtamaantäydellinen huolto kirja kuitenkin 250tkm asti jolloin itse sen ostin.
Kiitos vinkistä. Vaikkakin en kyllä usko että siihen lähden siottamaan. Taidan ostella 500 eurolla Datsunin ja ajella ylpeänä sillä... eipähän harmita niin jos hajoaaEski kirjoitti:PCS:llä uusi puolimoottori vaihdettuna noin 4000e.
Eski