AERO -06-
Re: AERO -06-
Uudesta Aerosta ei enempää käyttökokemusta, kuin joitakin koeajovetoja, mutta kyllähän ero suorituskyvyssä ainakin verrattuna M2000 Aeroon oli todella huomattava (molemmat automaatteja). M06- Aerossa on isompi imurööri hieman erilainen ahdin ja 260hv tehoa. Itselläni oli M2000 Aero pari vuotta ja se oli siitä ikävä auto, että se oli jatkuvasti rikki. Nykyinen M2007 9-5 (2.0T) puolestaan on siitä tylsä auto, että siinä ei ole ollut pariin vuoteen oikeastaan ainoatakaan kunnon vikaa. Eli jos haluat harrastaa auton ropaamista, osta vanhempi
Eski
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Eski
Re: AERO -06-
Ahtimen ero rajoittuu imuputken kiinnitykseen, käytännössä siis valtaosa tehoerosta syntyy softalla, joka on saatavissa vanhempiinkin Aeroihin. Imuputkella on pieni marginaalinen lisänsä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: AERO -06-
Itselläni tuollainen on. Edelliseen vanhanaamaiseen verrattuna erot ovat lähinnä kosmeettisia. Tuo 10hp tehon lisäys ei juurikaan ihmeitä tuo. Eikä tuo Hirsch:n settikään autosta rakettia tee
Uusi on aina uusi.
Itselle suurin muutos oli tuo 30 000km huolto-ohjelmaan perustuva huoltokirja. Vanhassa huoltokirjassa oli huollot valmiiksi merkitty 20 000KM kohdille. GM on päättänyt että 30 000km tai vuoden voi Saabilla ajaa vaikka rauta on käytännössä sama. (niin ja tämä muutoshan tuli jo ennen M2006:sta)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Itselle suurin muutos oli tuo 30 000km huolto-ohjelmaan perustuva huoltokirja. Vanhassa huoltokirjassa oli huollot valmiiksi merkitty 20 000KM kohdille. GM on päättänyt että 30 000km tai vuoden voi Saabilla ajaa vaikka rauta on käytännössä sama. (niin ja tämä muutoshan tuli jo ennen M2006:sta)
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: AERO -06-
Uudessa ja vanhassa autossa on se ero että vanhassa voi mennä tonneittain rahaa remonttiin, uusissa se raha menee varmasti, arvon laskuun. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
9000CS 2,3
Re: AERO -06-
no niin se tuli nyt ostettua 06 aero varkku ja vanha meni vaihdossa
Re: AERO -06-
Moi,
Lazze -> Kävitkö Hämeenlinnasta hakemassa Aeron? Ainakin ko. auto on hävinnyt Nettiauton listalta![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lazze -> Kävitkö Hämeenlinnasta hakemassa Aeron? Ainakin ko. auto on hävinnyt Nettiauton listalta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: AERO -06-
jep käytiin eilissä iltana ajelemassa ja tultiin yöllä vielä savossa käymään.
Re: AERO -06-
Moi,
Kävin itsekkin ajamassa aikanaan kyseistä autoa.
Sisusta jäi ainakin hyvin mieleen, aika makeen näkönen. Onnittelut uudesta autosta.
Saako kysyä mitä auto maksoi?
Kävin itsekkin ajamassa aikanaan kyseistä autoa.
Sisusta jäi ainakin hyvin mieleen, aika makeen näkönen. Onnittelut uudesta autosta.
Saako kysyä mitä auto maksoi?
Re: AERO -06-
lazze kirjoitti:elikkäs ois suunnitelmissa hankkia uudempi saabi kun sopiva osuu kohdille
nyt kaipaisin käyttökokemuksia 06 ja uudemmista aero ja myös muista femmoista
aika pitkään lazze jaksoit kyttäillä sopivaa...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
autokuume kun ei parane kuin ostamalla auto.
onnea vain, teit varmasti hyvän valinnan!!
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011