ISOA varkkua hankkimassa
ISOA varkkua hankkimassa
Olemme hankkimassa otsikon mukaista autoa. Mikä kone vaihdelaatikko yhdistelmä olisi 9-5:ssa kestävin yhdistelmä. Kaikkien koneiden tehot riittävät, mut jos Aero on se mikä kestää parhaiten niin sit hankitaan se. Hintaa mielellään alle 9t€.
Re: ISOA varkkua hankkimassa
Vähän kaks piippunen juttu. Automaatti etenkin nelilovinen taitaa olla melko murheeton mutta vastaavasti automaatilla varustetuissa autoissa on enemmän huohotinongelmia
Aeron jos hankkii niin ei todennäköisesti tarvitse ainakaan ahdinremppaan ens töikseen ruveta

#3272
Re: ISOA varkkua hankkimassa
9 tonnilla et varmaan kunnon aeroa saa. Yksilökysymys. Hyvin huollettu yksilö maantieajosta toimii paljon ajettunakin.
Mulla on 2002, 2,0 manuaali farkku, 260 tkm mittarissa eikä mitään suurempia murheita ollut kahteen vuoteen. Tai no, tuulilasi pitäis jo vaihtaa...
Mulla on 2002, 2,0 manuaali farkku, 260 tkm mittarissa eikä mitään suurempia murheita ollut kahteen vuoteen. Tai no, tuulilasi pitäis jo vaihtaa...
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
-
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
Re: ISOA varkkua hankkimassa
3.0t + tomaatti
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Re: ISOA varkkua hankkimassa
Joes isoa farkkua etsit, osta V70, A6, tai Passat. Ja tarkoitan uusimman korimallin autoja. Jos budjetti on pienempi, eikä japanilaiset tule kysymykseen voi Saab olla vaihtoehto jos se on hyvin huollettu ja nuo tyyppiviat korjattu. Ja kyllä, Saabissa on paljon tyyppivikoja vaikka tämä kommentti muutamaa foorumilaista kirvoittaakin. Mutta se on vain fakta, miksi sitä selittelemään tai puolustamaan. Asia selviää itse kullekkin kun foorumin keskusteluja lukee. Kunnossa ollessaan hyvä auto, tosin pienempi kuin nuo alussa mainitut. Koneista kestävin ja luotettavin 2.0 t
EX: OG 900 GL, OG 900 GLE, OG 900 GLI, 9000 CS, og 9-5, 9-3. Ajossa ng 9-5, 2010 ja 9-3 2010
Aina välillä harmaita hiuksia aiheuttaa jälkipolven OG-95. 2003
Aina välillä harmaita hiuksia aiheuttaa jälkipolven OG-95. 2003

Re: ISOA varkkua hankkimassa
Miten 12mm lyhyempi isku tekee 2.0t:sta luotettavamman kuin 2.3t tai Aero?rimmi9-5t kirjoitti:Koneista kestävin ja luotettavin 2.0 t
Sanoisin itse että Aero on luotettavin paremman ahtimen vuoksi.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: ISOA varkkua hankkimassa
Minäpä en osaa sanoa mitään, kopioin tuon luotettavuuden 2.0 t osalta vanhoista ja uusista Tekniikan maailmasta, Tuulilasista, Moottorista ja Auto Bildistä.jcarlson kirjoitti:Miten 12mm lyhyempi isku tekee 2.0t:sta luotettavamman kuin 2.3t tai Aero?rimmi9-5t kirjoitti:Koneista kestävin ja luotettavin 2.0 t
Sanoisin itse että Aero on luotettavin paremman ahtimen vuoksi.
EX: OG 900 GL, OG 900 GLE, OG 900 GLI, 9000 CS, og 9-5, 9-3. Ajossa ng 9-5, 2010 ja 9-3 2010
Aina välillä harmaita hiuksia aiheuttaa jälkipolven OG-95. 2003
Aina välillä harmaita hiuksia aiheuttaa jälkipolven OG-95. 2003

Re: ISOA varkkua hankkimassa
Jeps. Taitaa niissäkin olla perusteluna se vanha kunnon "vähemmän tehoa on luotettavampi"-mantra eikä mikään fakta. 

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: ISOA varkkua hankkimassa
Joo, kaverilla oli siis alle 9k€ käytössä, joten uusimmat korimallit voinee ohittaa. Samoin Aerot.rimmi9-5t kirjoitti:Joes isoa farkkua etsit, osta V70, A6, tai Passat. Ja tarkoitan uusimman korimallin autoja. Jos budjetti on pienempi, eikä japanilaiset tule kysymykseen voi Saab olla vaihtoehto jos se on hyvin huollettu ja nuo tyyppiviat korjattu. Ja kyllä, Saabissa on paljon tyyppivikoja vaikka tämä kommentti muutamaa foorumilaista kirvoittaakin. Mutta se on vain fakta, miksi sitä selittelemään tai puolustamaan. Asia selviää itse kullekkin kun foorumin keskusteluja lukee. Kunnossa ollessaan hyvä auto, tosin pienempi kuin nuo alussa mainitut. Koneista kestävin ja luotettavin 2.0 t
En tiedä mitkä perustelut hepulle on farmarin hankintaan. Lastenvaunut vai koira? Lastenvaunujen takia en lähtisi farkkua hankkimaan, isoja kärryjä tarvii lastata oikeesti sen verran vähän, että ne menee sedaniin tai varsinkin hatchbackiin vähintäänkin pienellä vaivalla. Mutta jos on koiria tai sattuu vaan tykkäämään farkusta ja semmonen on pakko saada niin mikäs siinä sitten.
Itselläkin 9-5 farkkuaero tuossa pihassa. Farkun lastauskorkeus ok, mutta kun siinä ei ole mitään kynnystä, niin sinne sisälle vaivattomasti saatu kama on pyrkimässä myös melko vaivattomasti ulos. Lisäksi hattuhyllyn alle jäävä tila on luokattoman matala...no ei nyt sentään mikään volvo-matlaa kuitenkaan. Sedan Aeroa etsin, mutta kun oli pelkkiä farkkuja kaupan, eikä ihan uutta viitti ostaa. Muuten joutuis suuntamaan Skoda-tiskille tms. mikä ei ollut ajatuksena.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11