Uudet kesäkumit Aeroon

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Re: -

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

jari kirjoitti:minä ostin lahdesta 225/45/17 nokia nrvi 680 € töineen ja muineen.Ja aerossa ei mikään kumi kestä jos vähänkin raskas kaasujalka.
Onpa halvat. Minkälaiset nuo nokianit on ominaisuuksiltaan? En ole nähnyt testeissä tuossa kokoluokassa. Onko tietoa äänekkyydestä ja kestävyydestä?
Kumikaupat on edelleen minulla vaiheessa, vahva ehdokas tällä hetkellä on Michelin Pilot Primacy.
Minähän haen kestävää hiljaista rengasta. Kaasujalka on "kevyehkö" ;)

Hinnoista muuten sen verran että halvin tähän mennessä saamani tarjous pk. seudulla em. misukoista on asennuksineen vain n. 100 euroa kalliimpi kuin vastaavat tilattuna tuosta mainutusta paikasta Saksassa. Pilot sportien osalta ero on n. 150€, mutta niitä on haukuttu äänekkäiksi ja nopeasti kuluviksi. Minä en oikein sporttirengasta kaipaa, ajeleepi 2-pyöräisellä silloin kun on tarve päästä oikein kovaa. :)
9000CS 2,3
Scarabee
"Tuplakaasari"
Viestit: 76
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 13:14
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: -

Viesti Kirjoittaja Scarabee »

Saappi Kuski kirjoitti: Kumikaupat on edelleen minulla vaiheessa, vahva ehdokas tällä hetkellä on Michelin Pilot Primacy.
Minähän haen kestävää hiljaista rengasta. Kaasujalka on "kevyehkö" ;)
En suosittele Pilot Primacya, mikäli valitaan hiljaista rengasta. Itse vaihdoin 6 viikkoa sitten Pirellin 225/45-17 P Zerot Misukoiden tilalle (Primacyt) ja hämmästyin, kuinka saman kokoisissa renkaissa onkaan eroja. Pito, kaarrekäytös paranivat ja meteli ohjaamossa pieneni mielestäni huomattavasti. Hintaa Pirelleille jäi töineen Vantaalla tasan seitsemän saturaista. Hiljaisuuden hinta on pehmeämmän kumiseoksen takia tietty nopeampi kuluminen...
#1891
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Potkun Contit on kyllä jotakin aivan käsittämätöntä, mutta itse voin kehua SportContact kakkosia, tuntuu saaneen paljon kehuja maailmallakin. Erittäin hyvät pito-ominaisuudet. Miinuksena sitten varmaan se, että ne on kyllä yhden kesän renkaat :)
STCF #3
Vastaa Viestiin