http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=812704
(vai onkos tuo pitkälohko?) parin illan homma

Viittasin vain siihen, kun YKÄn kustannusarvio oli 5000e + työt. Varmaan tuo tonnarin kone menee sinne itsestään tai jokainen joskus renkaat vaihtanut osaa helposti tehdä tuollaisen koneen vaihdon. Kyllä vastaaviin vanhoihin romuihin asennetaan PCS:llä noita puolimoottoreita, joten luultavasti omistajat eivät sitten ole täysjärkisiä...ng900aero kirjoitti: Eikait kukaan täysijärkinen investoi 4000e 11-vuotiaaseen autoon, sehän on aika tarkalleen tuollaisen käteisostohinta, jokin vanha tontun lyhytlohko-alakerta tilalle T7-kannen kera ja siinä se, tontun alakertoja luulisi löytyvän satsella, maks parilla?
Jos tästä hommasta hakee jotain positiivista on se tämä: Näyttäisi siltä, että remontti menee takuuseen.supa kirjoitti:Näyttäisi siltä, että remontti menee takuuseen. Takuu päättyy 12.07.09 ja tosiaan kaikki asiat sujuneet tosi hyvin liikkeen vaihtoautopuolen kanssa.
Eli vissiin sitten öljyloukun toinen paksu letku joko roikalehtaa vapaana siellä konetilassa, tai sitten se puuttuu tyystin. Itellä unohtui tuo samainen letku irralleen, kun lähdin koeajolle konerempan jälkeen. Ei se ajoon vaikuttanut, mutta kyllä sen pitää olla paikoillaan, mikäli haluaa, että huohotus toimii millään muotoa oikein. Moottorikin kiskoo ilmaa ilmamassamittarin ohi sen avonaisen putken kautta...supa kirjoitti:Venttiilikopasta lähtee kyllä se paksumpi letku sinne öljyloukulle.