Saab Korjaamot!!!

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
soap95
"Aero"
Viestit: 396
Liittynyt: Ma Loka 16, 2006 21:10
Paikkakunta: Orimattila

Re: Saab Korjaamot!!!

Viesti Kirjoittaja soap95 »

Saabisti -77 kirjoitti:Vähämaan autopalvelusta Hyvinkäältä itellä vain hyvää sanottavaa.
Aiemmin, työpaikan ollessa Hyvinkään suunnassa, käytin Vähämaata. Palvelu oli aivan toista luokkaa kuin ns. isoissa liikkeissä. Jos joskus sattui joku pieni kämmi, niin se hoidettiin heti asiallisesti pois. Myös hinnat olivat mielestäni kohdallaan, jopa tinkiminen onnistuu :D . Suosittelen Hyvinkään suunnalla asuville :!:
saab9520t kirjoitti:Itse käytän PCS:ä Jyväskylässä, suosittelen. Omat kokemukset pelkästään
myönteisiä. Palvelu ja vikojen analysointi ja korjaus aivan eri tasolla kuin
kotikaupunkini merkkihuollossa.
Vaikka matkaa tulee aion jatkossakin käyttää PCS:ä.
Kiitokset hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta.
Täältä tulleiden kehujen vuoksi päätin testata PCS:n ja ajaa n. 200 km jarru- ja puslaremppaan. Pakko myöntää ettei kehut olleet turhia. Hinnat kohdallaan, palvelu erittäin asiallista ja työ nopeata. Suosittelen vähän kauempaakin tuleville :!:
Opel Insignia 2,0 4x4 -15
ex. Saab 9-5 2,3t BP LinearActive Griffin Aut SC -09
ex. Saab 9-5 2,3T BP Vector -06
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: Saab Korjaamot!!!

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

saab9520t kirjoitti:Itse käytän PCS:ä Jyväskylässä, suosittelen. Omat kokemukset pelkästään
myönteisiä. Palvelu ja vikojen analysointi ja korjaus aivan eri tasolla kuin
kotikaupunkini merkkihuollossa.
Vaikka matkaa tulee aion jatkossakin käyttää PCS:ä.
Kiitokset hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta.
Jep siellä minäkin käytän autoani koska palvelu on hyvää ja varaosat halvempia. Mutta olen myös käyttänyt eri autoja muissa pienissä korjaamoissa ja palvelu ja työn jälki on ollut loistavasta aivan paskaan. Joten olen tullut siihen tulokseen että nykyään teen autooni kaikki remontit itse paitsi jos kyseessä on määräaikaishuolto. Tod.näk jos olisi rahaa niin teettäisin nytkin kaikki remontit pcs:llä mutta kun omistaa n.206tkm ajetun auton mikä on n.8v vanha niin sen ylläpitäminen tulee nytkin jo aika kalliiksi, ja se tuntuu vaan niin tyhmältä työntää vanhaan autoon tolkuttomia summia rahaa.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Vastaa Viestiin