tehon lisäys
Re: tehon lisäys
Oli pakko laittaa tämä linkki.http://www.iltalehti.fi/autot/2009093010296327_au.shtml . Eikä siinä vielä kaikki.
Tehoa on tullut ainakin Passattiin.
Tehoa on tullut ainakin Passattiin.
Re: tehon lisäys
no höh mikä lie tappi tuokin on.. =)
noh kuitenki just sain jcarlssonin softa autoon ja hyvin toimii... kiitos vaan vielä kerran =)
kiihdytys on tietenkin nopeampi, mutta myös ala- ja keskirekisteri on pirteämpi..
ja autohan oli se sama 95 -05 wagon.
noh kuitenki just sain jcarlssonin softa autoon ja hyvin toimii... kiitos vaan vielä kerran =)
kiihdytys on tietenkin nopeampi, mutta myös ala- ja keskirekisteri on pirteämpi..
ja autohan oli se sama 95 -05 wagon.
#4348
Saab 9-5 2005 2,Ot VectorWagon
Saab 9-5 2005 2,Ot VectorWagon
Re: tehon lisäys
Hieman mukailtu 2008 tehdasvirin softa jseito:lle tuli tuossa laitettua tosiaan. Vääntöpyynnöt ja poljinkartta hieman nostettuna niin että mennään ilmamassarajoittimen perusteella siis. Hieman tuo keskialueelle näyttäisi lisäävän vrt. normaali, pikkuisen Hirschin softaakin enemmän. Yläkierroksilla Hirsch puolestaan antaisi hieman enemmän.
0,95-1 bar lukemia näytti ahdot keskialueella tuolla ko. muokkauksella.
0,95-1 bar lukemia näytti ahdot keskialueella tuolla ko. muokkauksella.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: tehon lisäys
juu luulenpa että pistän tilauksen enskesäksi muutenkin.. on kivempi ajaakin sitte =)
#4348
Saab 9-5 2005 2,Ot VectorWagon
Saab 9-5 2005 2,Ot VectorWagon
Re: tehon lisäys
Auto odottelee edelleen puolimoottoria korjaamolla, mutta silti jo silmään tarttui lähellä olevan korjaamon ilmoitus tehon lisäyksistä. Tarjolla olisi voimaa.comin tuotteita. Onkos noista mitään kokemuksia? Itselläni on automaatti, joten vaikuttaako se jotenkin asiaan?
Tässä vielä linkki.
Tässä vielä linkki.
Saab 9-5 2.0t A Vector Wagon 2002 Biopower
Re: tehon lisäys
Lisäkysymys BSR Steg 1 liittyen:
Mulla '06 2,0t automaatissa BSR säätää vaihtokynnykset ylemmäs siten, että kolmoselle vaihtuu vasta lähellä 3000 kierroksia ja viitonen ei kytkeydy 80 vauhdissa vaikka kuinka nätisti ajaisi.
Miksi ihmeessä, suojellaanko sillä automaattia vähän kasvaneelta alaväännöltä? Muutenhan olisi loogista, että käytössä olisi orggiksen mukava vaihto-ohjelma ja sport-napin takaa tulisi vaihtokynnyksen viivyttäminen. Mahtaisiko BSR-softaan saada versiota, jossa ei olisi peukaloitu vaihtokynnyksiä?
Mulla '06 2,0t automaatissa BSR säätää vaihtokynnykset ylemmäs siten, että kolmoselle vaihtuu vasta lähellä 3000 kierroksia ja viitonen ei kytkeydy 80 vauhdissa vaikka kuinka nätisti ajaisi.
Miksi ihmeessä, suojellaanko sillä automaattia vähän kasvaneelta alaväännöltä? Muutenhan olisi loogista, että käytössä olisi orggiksen mukava vaihto-ohjelma ja sport-napin takaa tulisi vaihtokynnyksen viivyttäminen. Mahtaisiko BSR-softaan saada versiota, jossa ei olisi peukaloitu vaihtokynnyksiä?
9-5 Aero '11
9-3 SC TiD '09
Jaguar XJ-6 '94
Ex: 3 kpl 900, 9K, 9-3 TiD, OG 9-5 Vector
9-3 SC TiD '09
Jaguar XJ-6 '94
Ex: 3 kpl 900, 9K, 9-3 TiD, OG 9-5 Vector
Re: tehon lisäys
hassulta vaikuttaa tuo BSR:n softa.
Omassa Vectorissa on oma virisofta ja automaatti toimii ihan yhtä nätisti vaihtaa samoilla kierroksilla kuin vakionakin. Eikä Saabin automaatti väännönrajoituksia tarvi kun isot pojat on kiusannu noita yli 550nm väännöillä.
Foorumin kauttahan erilaisia softia löytyy hyvin järkevään hintaan
Omassa Vectorissa on oma virisofta ja automaatti toimii ihan yhtä nätisti vaihtaa samoilla kierroksilla kuin vakionakin. Eikä Saabin automaatti väännönrajoituksia tarvi kun isot pojat on kiusannu noita yli 550nm väännöillä.
Foorumin kauttahan erilaisia softia löytyy hyvin järkevään hintaan
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Re: tehon lisäys
En voi suositella voimaa.com T7 softaa sen perusteella mitä olen itse nähnyt tai kuullut.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: tehon lisäys
Juu hyvin pelaa jcarlsonin tekemä softa.Tomaattia rääkätään niin paljon kun vaan softa antaa alhaalta lähtien.Eipä tuo ole milläskään
Jotain outoja trionicin huijauksia sinne kait joutu tekemään
Jotain outoja trionicin huijauksia sinne kait joutu tekemään
BMW E90 330da
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Re: tehon lisäys
Hyvin tuntuu toimivan myös oma femma tuollaisella sekäsikiä softalla, eli muistaakseni, ilmamassa kartta on Aeron SP:n steg 1:sta, kuin myös bensakartat, kylläkin hieman syöttöä lisätty. nakukartat on Aeron vakiot ja sytkäkarttana on jokin T5 maptunin softasta kotoisin.
Cuulerin ja putkiston vaihdon sekä Aeron Mitsulla käytännön kokeissa pysyy automaatti 305hv Hirchsin perässä ainakin 200km/h saakka....
Seuraavaksi vaihtumassa tuo tulppa pakosarjasta ja sekä isommat suuttimet/pumppu ja sitten kokeilut jatkuu miten saadaan vielä tuo T7 toimimaan..
Cuulerin ja putkiston vaihdon sekä Aeron Mitsulla käytännön kokeissa pysyy automaatti 305hv Hirchsin perässä ainakin 200km/h saakka....
Seuraavaksi vaihtumassa tuo tulppa pakosarjasta ja sekä isommat suuttimet/pumppu ja sitten kokeilut jatkuu miten saadaan vielä tuo T7 toimimaan..
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: tehon lisäys
T7 toimii ihan hyvin siihen asti kunnes MAF raja 340g/s tulee vastaan. eli käytännössä siinä 450hv paikkeilla. Tämänkin jälkeen homman saa toimimaan ostamalla isomalle maffille tarkoitetun softan, muutos ei ole triviaali ja sitä ei kannata itse yritää suitella lähteä tekemään.Frostgrey kirjoitti:Hyvin tuntuu toimivan myös oma femma tuollaisella sekäsikiä softalla, eli muistaakseni, ilmamassa kartta on Aeron SP:n steg 1:sta, kuin myös bensakartat, kylläkin hieman syöttöä lisätty. nakukartat on Aeron vakiot ja sytkäkarttana on jokin T5 maptunin softasta kotoisin.
Cuulerin ja putkiston vaihdon sekä Aeron Mitsulla käytännön kokeissa pysyy automaatti 305hv Hirchsin perässä ainakin 200km/h saakka....
Seuraavaksi vaihtumassa tuo tulppa pakosarjasta ja sekä isommat suuttimet/pumppu ja sitten kokeilut jatkuu miten saadaan vielä tuo T7 toimimaan..
ainoa vittumainen asia on kaasupolkimen damppaus mikä tarkoittaa käytännössä sitä että vaihtokohdassa kierokset piikkaavat ylöspäin koska sähköinen läppä ei tottele jalkaa suoraan.
-
Janne #2769 stcf #40
Janne #2769 stcf #40