9-5 vaihtui 9-3-malliin

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
MXG
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 13:44

Re: 9-5 vaihtui 9-3-malliin

Viesti Kirjoittaja MXG »

Hieman tarkennusta aiempaan kommenttiini 9-3:n penkeistä: onhan siinä tietenkin korkeussäätö, mutta (liian) lyhyt istuinosa johtaa muiden säätöjen puuttuessa siihen, että 9-5:n tukevuutta ja luontevuutta ei saavuuta. CSE:ssä oli muuten aikanaan jopa penkin etureunan pystysäätö, jolla sai hienoviriteltyä istuma-asennon.
Turbolag
"Viggen"
Viestit: 598
Liittynyt: Ti Syys 16, 2008 20:01
Paikkakunta: Espoo

Re: 9-5 vaihtui 9-3-malliin

Viesti Kirjoittaja Turbolag »

2.3i-16 kirjoitti: Penkkien paremmuus on joka tapauksessa istujasta ja muodoistaan kiinni. Perstuntuma kertoo jokaisen kohdalla eri asioita.
Näinpä. Itse 194cm, ja oikein hyvän ajoasennon saan tossa Kolkissa. Mitä nyt ratti saisi olla hitusen lähempänä, mutta kaikkea ei kai voi saada. Taakse ei kyllä kovin hyvin enää sovi, mutta se onkin jo jonkun muun ongelma. :)

9-5:sta kokemusta löytyy jostain perus-kangaspenkeistä (kai?), ja siihen verrattuna tuo kolkin aeron jakkara on kyllä huomattavasti parempi.
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Vastaa Viestiin