9-5 vaihtui 9-3-malliin
Re: 9-5 vaihtui 9-3-malliin
Hieman tarkennusta aiempaan kommenttiini 9-3:n penkeistä: onhan siinä tietenkin korkeussäätö, mutta (liian) lyhyt istuinosa johtaa muiden säätöjen puuttuessa siihen, että 9-5:n tukevuutta ja luontevuutta ei saavuuta. CSE:ssä oli muuten aikanaan jopa penkin etureunan pystysäätö, jolla sai hienoviriteltyä istuma-asennon.
Re: 9-5 vaihtui 9-3-malliin
Näinpä. Itse 194cm, ja oikein hyvän ajoasennon saan tossa Kolkissa. Mitä nyt ratti saisi olla hitusen lähempänä, mutta kaikkea ei kai voi saada. Taakse ei kyllä kovin hyvin enää sovi, mutta se onkin jo jonkun muun ongelma.2.3i-16 kirjoitti: Penkkien paremmuus on joka tapauksessa istujasta ja muodoistaan kiinni. Perstuntuma kertoo jokaisen kohdalla eri asioita.

9-5:sta kokemusta löytyy jostain perus-kangaspenkeistä (kai?), ja siihen verrattuna tuo kolkin aeron jakkara on kyllä huomattavasti parempi.
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson