Jakohihna vaihdettu!!
Jakohihna vaihdettu!!
180000 km. huolto tehty.vaihdetut osat:jakohihna rullineen,vesipumppu,termari,ilmansuodatin,öljynsuodin,tulpat 6kpl.,moniurahihna +tietysti öljyt ja jäähd.nesteet. työt: 54€/h x5.25,varaosat 526€ yht.809.90 Autoexpert Ay Lahdessa
Laakkosella sama työ ilman moniurahihnan ja termarin vaihtoa 1200€ 
Re: Jakohihna vaihdettu!!
Millä koneella 9-5:sesi on?jap1 kirjoitti:180000 km. huolto tehty.vaihdetut osat:jakohihna rullineen,vesipumppu,termari,ilmansuodatin,öljynsuodin,tulpat 6kpl.,moniurahihna +tietysti öljyt ja jäähd.nesteet. työt: 54€/h x5.25,varaosat 526€ yht.809.90 Autoexpert Ay LahdessaLaakkosella sama työ ilman moniurahihnan ja termarin vaihtoa 1200€
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Ok.Mimmi kirjoitti:B308:lla (ainakin vanhojen viestien mukaan).
Ajattelin vaan, että ei tuo nyt ihan mahdottomalta hinnalta kuulosta.
Kone on 3.0 V6 ja omasta mielestänikin hinta pysyi kohtuuden rajoissa 
Onkos muuten tuossa jakohihnassa joku aikaväli jos kilometrit ei tule täyteen?
Itsellä vaihdettu jakohiha vuoden 2005 lopussa km lukemassa 173tkm.
Nyt mittarissa on vasta 210tkm mutta olisiko tuo aika jo vaihtaa?
Vai voiko tässä huoletta päristellä sinne 250tkm:ään?
Itsellä vaihdettu jakohiha vuoden 2005 lopussa km lukemassa 173tkm.
Nyt mittarissa on vasta 210tkm mutta olisiko tuo aika jo vaihtaa?
Vai voiko tässä huoletta päristellä sinne 250tkm:ään?
9-3ss 1.8t -07
Mistäs nuo aikaperusteet selviävät? Kun en WIS:Stä löytänyt eikä huoltokirjassakaan lueMimmi kirjoitti:5 vuotta. Huolto-ohjelmahan on ajomäärä-/aikaperusteinen, jossa määräävänä on se, joka tulee ensin vastaan.
9-3ss 1.8t -07
Kiitos.Mimmi kirjoitti:WIS kertoo hyvi yksiselitteisesti saman asian kuin käyttöohjekirjakin, eli huolto-ohjelma suoritetaan 20 000km TAI 1 vuoden välein.
Eli neljän vuoden välein vaihdettava.
9-3ss 1.8t -07
Tänään käytin itse Saabin jakohihnanvaihdossa Renkomäen Autoexpertillä.
Hintaa tuli 553,2€. Ei mielestäni mikään paha summa.
Hintaa tuli 553,2€. Ei mielestäni mikään paha summa.
9-3ss 1.8t -07