Nyt on tullut pyöriteltyä tuolla 14tkm. ja olen erittäin tyytyväinen ominaisuuksiin kelillä kuin kelillä. Ei paistu kesällä, eikä palele talvella, ja lämpenee todella nopeasti. Lämmityslaitetta ei tarvitse säädellä ja lasit pysyvät kirkkaina.
Ajettavuutta voisin kuvailla termeillä vakaa ja eleetön, kelillä kuin kelillä.
Automaattilaatikosta ei ole omakohtaista vertailupohjaa, mutta sekin toimii moitteetta kaikissa lämpötiloissa. Niin ja ne vakiovalotkin ovat todella hyvät.
Itse omasta, ja lähipiirin kokemuksista suosittelen katsomaan PALJON ajettuja käytettyjä, varsinkin jos aikoo pitää autoa kauan. Ne ovat yleensä hyvin huollettuja, ja ajo on ollut matka-ajoa joka ei rasita autoa kuin murto-osan lyhyisiin "sprintteihin" verrattuna. Olen pannut merkille että ei matka tapa, vaan aika.
Ja kun katsoo myynti-ilmoituksia, niin Vähän/paljon ajetun hinnanerolla tekee jo aika paljon korjauksia. Joten jos auto tuntuu kaikin puolin olevan kunnossa niin kova tinkaus päälle (tässä vaiheessa kannattaa moittia niitä kilometrejä

Väittisinpä että 9-5:sia on enemmän automaatteina. 9-5 on jo alkujaan kallis auto joten sen ostajakuntaa on laatikon valinnassa ohjanneet muut seikat kuin hinta9-5T kirjoitti:eklunto1 kirjoitti:Tovottavasti automaattiin ei vikaa tulekkaan, sillä sen jälkeen maksaa... Jos 9-5 palstaa selaa, niin enemmän kysymyksiä / ongelmia on kirjoitettu automaateista mm. kolauttaa/lonksauttaa vaihtaessa, vaihtaa huonosti, lyö vapaalle, ryntää jne. (osa korjaantuu softalla) Väittäisin että Suomen maassa missä autot ovat kalliita, manauaaleja on enemmän, joten vikojen määrä tulee suhteuttaa laatikoiden määrään. .