Kyseessä bsr:llä tunetettu 2,3t turpolla garretin vakio paska ajettu 30 000km ja wössnerin takomännät vaihdoin kanssa.
Nyt alakierroksilla päästää ihme ulinaa ja alavääntökin on selkeästi hukassa. Ylärekisterissä kyllä löytyy potkua, ennen veti koko kierrosalueen rajusti mutta nyt potkii vasta kun saa kierrokset ylärekisteriin.
Onko kellään aavistustakaan mikä sille on tullu?
moottori pitää ihme ulinaa
moottori pitää ihme ulinaa
9-5 2.3t bsr stage1 1998 RAKETTI!
9-3 2,0t bsr stage1 2008 Nopee, mutta ei raketti.
9-3 2,0t bsr stage1 2008 Nopee, mutta ei raketti.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: moottori pitää ihme ulinaa
Imupuolen vuoto?
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Re: moottori pitää ihme ulinaa
No voihan helevetti. Mahtaa olla kohtuu hankala paikallistaa mistä vuotaa. Pitää vissiin käydä kaikki liitokset läpi. Damn!!
9-5 2.3t bsr stage1 1998 RAKETTI!
9-3 2,0t bsr stage1 2008 Nopee, mutta ei raketti.
9-3 2,0t bsr stage1 2008 Nopee, mutta ei raketti.
Re: moottori pitää ihme ulinaa
Onko hukkaportissa jotain vikaa, vaan onko huohotin paskana. Kertokaa nyt asiantuntijat. Haluais vielä ajella tuolla mahtavalla pirssillä pitkään.
9-5 2.3t bsr stage1 1998 RAKETTI!
9-3 2,0t bsr stage1 2008 Nopee, mutta ei raketti.
9-3 2,0t bsr stage1 2008 Nopee, mutta ei raketti.