Keskikonsolin merkkivalot

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Farbror_Eugen
"Kaasari"

Keskikonsolin merkkivalot

Viesti Kirjoittaja Farbror_Eugen »

Kohta tullut ajetuksi vuoden päivät ekalla Saabilla (-06 9-5 2.0t Sedan), samalla eka automaatti. Alussa ajattelin että onpas jännää etteivät ole Saabiin laittaneet vaihteenvalitsimen viereisiin kirjainsymboleihin valaistusta. En sitten sen kummemmin niitä kaivannut..

Kunnes sitten tuossa taannoin ne syttyivät, päiväksi. 8O

Sen jälkeen ei olekaan näkynyt. Kaikki muut lähiympäristön pikkulamput (ovien lukitusnapin, ikkunoiden käyttönapit, tupakansytkärin jne) näyttäis toimivan, kun esim panee parkit päälle.

Lampun vaihtoko, vai voiko jokin muu kohta pätkiä? Jos vaatii lampun/lamppujen vaihtoa, kannattaako itse yrittää, ja miten tuota kohtaa lähdetään kuorimaan auki?

Nimim. "Mitä autoon on laitettu, se tulee toimia."
9-5 Sedan 2.0t -06
9000T&95SE
Matalapaineturbo

Re: Keskikonsolin merkkivalot

Viesti Kirjoittaja 9000T&95SE »

Mulla oli alkuun vaikeuksia löytää väkäset mutta lukemalla IJR:n hyvät ohjeet homma selvisi ja lamppu tuli vaihdettua. http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... kepin+valo
9-5 Aero 2,3TA -07
9-5 SE 2,0tA -98
Farbror_Eugen
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Farbror_Eugen »

9000T&95SE kirjoitti:Mulla oli alkuun vaikeuksia löytää väkäset mutta lukemalla IJR:n hyvät ohjeet homma selvisi ja lamppu tuli vaihdettua. http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... kepin+valo
Kiitos linkistä! Eiköhän tuolla homma hoidu. Enpä löytänyt hakutoiminnolla, kun en älynnyt etsiä "vaihdekepin valoja". :)
9-5 Sedan 2.0t -06
Peter Finn
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Peter Finn »

Ohjeet oli hyvät, kiitos vielä - mulla vielä vaiheessa kun oon ollut paljon matkoilla. Oli siis suositus 12V 3W, mulla olis 12V 4W. Voiko sen laittaa.
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Vastaa Viestiin