Radio ottaa häiriötä huurteenpoisto päällä

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
saba9000
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: To Maalis 25, 2004 15:39
Paikkakunta: Hki

Radio ottaa häiriötä huurteenpoisto päällä

Viesti Kirjoittaja saba9000 »

Tänään löytyi sitten erittäin mielenkiintoinen vika autosta.
Olin lähdössä aamulla töihin ja ulkona n. 7'c lämmintä. Hyppäsin autoon ja löin käyntiin ja kun oli pikkasen huurua tuulilasissa painoin huurteenpoiston päälle ja samalla hetkellä radio alkoi rätisemään ja lopetti kanavien löytämisen. Tai jos se jonkun löysi niin hirveä rätinä kuului taustalta. Heti kun painoi huurteenpoiston pois päältä loppui rätinä ja kanvat löytyi taas.

Noh jatkoin matkaani töihin ja vähän väliä renkkasin huurteenpoistoa päälle/pois. Sama homma jatkui kunnes olin jo melkein perillä töissä lopetti radio rätinän vaikka huurteen poisto oli päällä. Eli rätinä tuntui loppuneen kun auto oli kunnolla lämmennyt.

Olisiko tällä jotain tekemistä tuulilasin lämmityksen kanssa?

Auto on siis Aero vm. 2000.

.J
9-5 Aero
saba9000
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: To Maalis 25, 2004 15:39
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja saba9000 »

Ookoo.. eipä olisi heti tullut mieleen.

Onko toi korjaussarja joku "universaali hopeatahna" mallia motonet, vai haetaanko se saabilta.
9-5 Aero
saba9000
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: To Maalis 25, 2004 15:39
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja saba9000 »

Mimmi näyttääkin kirjoittaneen loistavat ohjeet takalasinlämmittimen korjaamiseksi:

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=3943
9-5 Aero
koistha
"Hölösuu"
Viestit: 1346
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 13:45
Paikkakunta: Epsoo

Viesti Kirjoittaja koistha »

Loctitella on tuohon korjaukseen sopivaa kamaa nimeltään Circuit+. On vaan aika hintavaa. Itse korjasin sillä, kun en viitsinyt kokeilla muuta. Myytävänä autotarvikeliikkeissä ja ilmeisesti myös Motonetissa.
Vastaa Viestiin