http://www.sonnax.com/tech-articles/PRE-ATRA08-RCW.pdfabe kirjoitti:Ei kenelläkään olisi ylimääräistä ehjää vaihdelaatikkoa?
Siitä vaan tutkimaan
http://www.sonnax.com/tech-articles/PRE-ATRA08-RCW.pdfabe kirjoitti:Ei kenelläkään olisi ylimääräistä ehjää vaihdelaatikkoa?
Meillä alkoi vastaavan auton automaattiloota pitää pahaa ääntä, muuten toimi oikein. Tilasin lopulta ruotsista kunnostetun lootan takuulla, maksoi kolmisen tonnia (+asennus).abe kirjoitti:vikakoodi herjasi laatikolle tulevan kierrosluvun olevan virheellinen, vaihtoivat anturin, jossa ilmeisesti on samassa se luistonestoanturi, ei apuja.
Laatikko toimii moitteetta hetken kunnes menee vikatilaan, seuraavaksi kuulemma pitäis vaihtaa ohjainyksikkö, 1300€.
Tuntuu korjaamolla olevan kohtuu arvokasta arvailua. Auto ollut siellä jo pian kuukauden, taitais olla viisainta vaihtaa korjaamoa
Harmi kun tässä käpykylässä ei ole virallista merkkihuoltoa, no tiedä auttaisko se silti mitään, kohta menee se kuuluisa orava muuntajaan.
Joopa. Eli tossa omassa tomaatissa on kans jotain pientä ongelmaa. N:tä D:lle kytkeytyminen kestää aika kauan ja siinä tapahtuu pieni nytkähdys. Onko kellään muulla ollu vastaavaa? Tuossa opuksessa:JouniCSE kirjoitti: http://www.sonnax.com/tech-articles/PRE-ATRA08-RCW.pdf
Oisko tommosta vastaavaa tohon antiikkiseen AisinWarnerin nelipykäläiseen 9-5:ssäkin käytettyyn lootaan?JouniCSE kirjoitti: http://www.sonnax.com/tech-articles/PRE-ATRA08-RCW.pdf
Siitä vaan tutkimaan
Tolla omalla kiesillä on ajettu 190tkm ja siihen on öljyt vissii kerran vaihdettu.abe kirjoitti:Mulla oli kuulemma laatikko "tukossa", sisuskalut uusiks, n.3000€ kaikkine paskoineen
Ei johdu kuulemma muusta kun öljyjen vaihtamattomuudesta, harmi vaan kun saabin huolto-ohjelma käskee ensimmäisen öljynvaihdon 150tkm, mullakin öljyt vaihdettu ohjelman mukaan, mut taitaa auttamatta olla liian harvoin.
Öljynvaihto paikallisessa liikkeessä n.70€, että ei se ainakaan rahasta voi olla kiinni, vaan tietämättömyydestä. Tällä kertaa ei onneksi voi syyttää itseään.
http://www.jntrading.fi/JouniCSE kirjoitti:Tolla omalla kiesillä on ajettu 190tkm ja siihen on öljyt vissii kerran vaihdettu.abe kirjoitti:Mulla oli kuulemma laatikko "tukossa", sisuskalut uusiks, n.3000€ kaikkine paskoineen
Ei johdu kuulemma muusta kun öljyjen vaihtamattomuudesta, harmi vaan kun saabin huolto-ohjelma käskee ensimmäisen öljynvaihdon 150tkm, mullakin öljyt vaihdettu ohjelman mukaan, mut taitaa auttamatta olla liian harvoin.
Öljynvaihto paikallisessa liikkeessä n.70€, että ei se ainakaan rahasta voi olla kiinni, vaan tietämättömyydestä. Tällä kertaa ei onneksi voi syyttää itseään.
Luultavasti toi "valve body" on tukossa. Uus sellanen maksaa marmorilla 3500e.
Noihin vaihdelaatikoihinkin on joitan pesuaineita, kai sitä semmosta vois koittaa kostoks. Ei tää meikäläisen "femma" aikakausi liian hyvin ole alkanu..
Ei onnistu sw päivitys kun marmorilla.abe kirjoitti:Vanhasta laatikosta ei jäänyt kuin kuoret jäljelle, operaation hinnasta ei puhuta
Nyt on remontin jälkeen ajeltu toista tuhatta, mutta 2 ->3 vaihtaessa aivan älytön rykäsy, muuten laatikko oppinut hyvin. Ilmeisesti softan päivitys olis paikallaan? Onnistuuko muualla kuin marmorilla?