Öljypohjan irroitus?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Öljypohjan irroitus?

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

Moron.

Ajattelin vaihtaa nyt viikonloppuna autoon uudet männät+kiertokanget (jos vaan kerkeen :roll: ), ja tutkin noita wissin ohjeita männän vaihtoon ja siinä kehotettiin ottamaan apurunko pois, mutta sitten jos katsoo öljypohjan irroitus ohjeita niin niissä ohjeissa ei apurunkoa tarvii irroittaa. Kumpi näistä ohjeista on oikeassa, siis pitääkö se apurunko irroittaa vai ei?
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2834
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Re: Öljypohjan irroitus?

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Mites hoidat hoonauksen?
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: Öljypohjan irroitus?

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

Coltti kirjoitti:Mites hoidat hoonauksen?
Ajattelin kyllä vaihtaa ne ilman hoonausta, tai riippuen tietenkin siitä millaisessa kunnossa ne sylinterit on.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Öljypohjan irroitus?

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

niitä tarvi hoonata jos hyvässä mallissa on.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Vastaa Viestiin