2.3t viritys ja koneen kestävyys

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: 2.3t viritys ja koneen kestävyys

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei mitään sen kummempaa, kiinni vaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
hyvoneju
"Aero"
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 18:26
Paikkakunta: Raisio

Re: 2.3t viritys ja koneen kestävyys

Viesti Kirjoittaja hyvoneju »

georgahti kirjoitti:
hyvoneju kirjoitti:...Garrett > Mitsu öljy- ja vesiputki sarja olemassa
on siihen olemassa "sarja". marmoritiskillä jotain 400 ecua. mutta tämä ei ole mitenkään tarpeellinen. jotain banjoa pitää sovitella hieman, muttei mitään ylipääsemätöntä tekijämiehelle.

Tarkoitin kylläkin että mulla on tommonen sarja jo olemassa , otin procar:ilta samalla kun otin huohotin päivityksen , eikä maksanut "ihan" 400€ :lol:
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2500
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: 2.3t viritys ja koneen kestävyys

Viesti Kirjoittaja Termos »

hyvoneju kirjoitti: Tarkoitin kylläkin että mulla on tommonen sarja jo olemassa , otin procar:ilta samalla kun otin huohotin päivityksen , eikä maksanut "ihan" 400€ :lol:
Ostitko teräspunosletkut, vai orkkismalliset putket?

Itse ostin aikoinaan nuo putket, pientä vääntöä oli asennusvaiheessa, kun yksi banjo ei ihan sattunut kohdilleen. Ja tietty banjo oli mahdollisimman ahtaassa raossa, niin se otti vähän aikaa.

Remppa on periaatteessa helppo, mutta ei ihan kireellä aikataululla kannata aloittaa :wink:
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
hyvoneju
"Aero"
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 18:26
Paikkakunta: Raisio

Re: 2.3t viritys ja koneen kestävyys

Viesti Kirjoittaja hyvoneju »

Termos kirjoitti:
hyvoneju kirjoitti: Tarkoitin kylläkin että mulla on tommonen sarja jo olemassa , otin procar:ilta samalla kun otin huohotin päivityksen , eikä maksanut "ihan" 400€ :lol:
Ostitko teräspunosletkut, vai orkkismalliset putket?

Itse ostin aikoinaan nuo putket, pientä vääntöä oli asennusvaiheessa, kun yksi banjo ei ihan sattunut kohdilleen. Ja tietty banjo oli mahdollisimman ahtaassa raossa, niin se otti vähän aikaa.

Remppa on periaatteessa helppo, mutta ei ihan kireellä aikataululla kannata aloittaa :wink:
Otin noi putket , eiköhän ne sinne jollain tavalla saada :?
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
Vehe
Matalapaineturbo
Viestit: 169
Liittynyt: La Touko 17, 2008 21:21
Paikkakunta: Oulu

Re: 2.3t viritys ja koneen kestävyys

Viesti Kirjoittaja Vehe »

Kumpikaan noista vioista ei liity mitenkään viritykseen tai virittämättömyyteen joten ilmeisesti ei vaikuttanut mitenkään. ;)
Juu, en minä sillä.. Vehje kesti tosiaan omassa käytössäni moitteetta. Siitäkin huolimatta, että vetonivelien maljoissa oli ikävästi klappia.

Hmm.. Lastua hankkimaan ja paikalleen 8) Ei tosin taida tarvita vielä useimmilla lapin teillä.

Tuollainen WISsi pitää kyllä ladata. Älkää kertoko kenellekään.
Vastaa Viestiin