Moro.
***kele, auto alkoi temppuileen ja pitäis vielä näinä päivinä katsastaakin.
Eli sattui 9-5:n äsken sammahtaan vauhdista ja menemään limp home -tilaan ja CE-valo syttyi. Oliskohan ottanut nokkiinsa lumipöllystä...
Ajattelin tossa töitten jälkeen resetoida sen limpppianturin oikeaan asentoon. Kysyisin että olisiko jollain täällä Rovaniemellä Techiä, jotta näkis syyn tuohon vikatilaan ja sais samalla nollattua systeemin?
Merkkiliikkeeseen (entiseen) en vie...
Tech Rovaniemellä?
Tech Rovaniemellä?
9-5 2.3 Aero Sedan -00
9-5 2.0t Wagon -00
9-5 2.0t Wagon -00
Re: Tech Rovaniemellä?
Ei auta limpin poisto... Nasahtaa heti startatessa uudelleen päälle....
9-5 2.3 Aero Sedan -00
9-5 2.0t Wagon -00
9-5 2.0t Wagon -00
Re: Tech Rovaniemellä?
vika koodit pitää muistaakseni nollata ennen kuin limppi pysyy poissa.austin316 kirjoitti:Ei auta limpin poisto... Nasahtaa heti startatessa uudelleen päälle....
Tech:iä ei taida Rovaniemellä olla muualla kuin Deltassa, toki muita löytynee muilta pienemmiltä korjaamoilta joilla voi lukea koodit. OBD laitteiden toimivuutta en tuossa vuosimallissa muista(2000 tai 2001 eteenpäin).
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Re: Tech Rovaniemellä?
Tarkennusta tuohon edelliseen eli OBD ei ilmeisesti toimi kaikissa vuoden 2000 malleissa, mutta jos haluat kokeilla niin järjestynee.
Sammuiko auto veto päällä vai kytkin pohjassa? Limpissähän on olematon tyhjäkäynti eli kytkin pohjassa tuo sammuminen on ihan ymmärrettävää.
Sammuiko auto veto päällä vai kytkin pohjassa? Limpissähän on olematon tyhjäkäynti eli kytkin pohjassa tuo sammuminen on ihan ymmärrettävää.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Re: Tech Rovaniemellä?
Auto taas kunnossa. En vain hokannu tuota akunkenkää käyttää pois aikasemmin. Katsellaan jos vika tulee uudelleen lähiaikoina.
Auto tosiaan hyytyi kun aloin kiihdyttään linnupönttö 60:n jälkeen. Veto loppui täysin ja auto sammui kun painoin kytkimen pohjaan. Uudelleen startissa lähti hyvin käyntiin kun anto vähän kaasua, mutta vedot aivan olemattomat.
Ai niin, Oliskohan se ottanut siitä nokkiin kun viisi minuuttia aikasemmin paukasin sellasen aura-auton jättämän 40 cm:n palteen läpi. Koko keulan oli aivan ummessa, kun ihmettelin hyytymistä huoltoaseman pihalla.
Kiitti White taas kerran neuvoista.
Auto tosiaan hyytyi kun aloin kiihdyttään linnupönttö 60:n jälkeen. Veto loppui täysin ja auto sammui kun painoin kytkimen pohjaan. Uudelleen startissa lähti hyvin käyntiin kun anto vähän kaasua, mutta vedot aivan olemattomat.
Ai niin, Oliskohan se ottanut siitä nokkiin kun viisi minuuttia aikasemmin paukasin sellasen aura-auton jättämän 40 cm:n palteen läpi. Koko keulan oli aivan ummessa, kun ihmettelin hyytymistä huoltoaseman pihalla.
Kiitti White taas kerran neuvoista.
9-5 2.3 Aero Sedan -00
9-5 2.0t Wagon -00
9-5 2.0t Wagon -00
Re: Tech Rovaniemellä?
Hyvä homma että pelaa taas.
Kaasuläppäkotelohan saatta ikääntyesssään(likaantuessaan) alkaa tartahtelemaan, josta johtuu esim. läpän sekoilut. Resetin jälkeen saattaa kyllä pelata pitkäänkin eli ei kannata huolestua eka kerrasta.
Kaasuläppäkotelohan saatta ikääntyesssään(likaantuessaan) alkaa tartahtelemaan, josta johtuu esim. läpän sekoilut. Resetin jälkeen saattaa kyllä pelata pitkäänkin eli ei kannata huolestua eka kerrasta.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08