
kannattaako vaihtaa garret t17 tilalle td04hl15t?
kannattaako vaihtaa garret t17 tilalle td04hl15t?
Morjensta! Eli kyseessä on vm 2002 2.0 maptunetettu ( stage3) Turbon vaihdolla en hakisi lisä tehoo vaan teho aluetta vähän pidemmälle sinne yläkierroksille. Tämänhetkinen orkkis garret on aikas tuore eli ajeltu joku 35tkm. Kertokaa mulle viisaat alanmiehet ja naiset että onko tosta turbon vaihdosta todellista hyötyä ja jos on niin mistä kannattais alkaa turboa etsimään? Ja vielä muistutus että tehoa en kaipaa yhtään enempää! Tää
on mulle uus laji joten kiitos avusta jos löytyy.

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Re: kannattaako vaihtaa garret t17 tilalle td04hl15t?
kyllä se kirmaa ylemmäs, mutta softa pitää myös sitten päivittää, että saat kaiken hyödyn irti.
Re: kannattaako vaihtaa garret t17 tilalle td04hl15t?
Kannattaa ehdottomasti laittaa se mitsu. Yläkierroksilla vetää paljon paremmin ja kestää, GT17 kestoikä stage 3:lla on varsin rajallinen.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: kannattaako vaihtaa garret t17 tilalle td04hl15t?
Mikä tuo Speedpartsin viri-Garretti (59,0113-S1) oikein on?
Miten nuo mitsut kestävät? Tuntuu että käytetyistä pyydetään Bildelsbasenin sivuilla 3000kr - 4000kr eikä ero uuteen ole niin suuri että jaksaisin innostua vanhasta. Onko se turhaa epäluuloa?
Miten nuo mitsut kestävät? Tuntuu että käytetyistä pyydetään Bildelsbasenin sivuilla 3000kr - 4000kr eikä ero uuteen ole niin suuri että jaksaisin innostua vanhasta. Onko se turhaa epäluuloa?
Re: kannattaako vaihtaa garret t17 tilalle td04hl15t?
Niin siis noi speedpartsin mitsun ahtimet on hinnoiteltu siten että palautat sinne vanhan mitsun tilalle. Eli hintaa tuollaiselle Aeron ahtimelle tulee n.650€+250€(joka lisätään hintaan jos ei ole antaa vanhaa mitsua tilalle)=900€ että mielestäni hinta ero on aika suuri verrattuna tuohon 3000-4000kr.oju kirjoitti:Mikä tuo Speedpartsin viri-Garretti (59,0113-S1) oikein on?
Miten nuo mitsut kestävät? Tuntuu että käytetyistä pyydetään Bildelsbasenin sivuilla 3000kr - 4000kr eikä ero uuteen ole niin suuri että jaksaisin innostua vanhasta. Onko se turhaa epäluuloa?
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: kannattaako vaihtaa garret t17 tilalle td04hl15t?
Viri-Garrettin olemassaolo selittyisi hyvin tuolla, liekö yhtään kestävämpi kuin vakio?jyyrä kirjoitti:Niin siis noi speedpartsin mitsun ahtimet on hinnoiteltu siten että palautat sinne vanhan mitsun tilalle.
Steg1 mitsun saa vaihdossa Garrettiin maksamalla 1000kr enemmän väliä kuin antamalla Aeron vakioahtimen. Vai jäikö jotain huomaamatta (vertaa tuote 59,2213-X ja 59,1103-S1)? Asennussarja tulee toki vielä lisäksi jos alkuperäinen ei ole mitsu.
Re: kannattaako vaihtaa garret t17 tilalle td04hl15t?
Mulla jäi sellainen kuva Seijarin puheista ettei speedparts ottaisi enään garretteja vaihdossa mitsuun, mutta en ole 100 varma kun en ole asiaa sen tarkemmin kysellyt.oju kirjoitti:Viri-Garrettin olemassaolo selittyisi hyvin tuolla, liekö yhtään kestävämpi kuin vakio?jyyrä kirjoitti:Niin siis noi speedpartsin mitsun ahtimet on hinnoiteltu siten että palautat sinne vanhan mitsun tilalle.
Steg1 mitsun saa vaihdossa Garrettiin maksamalla 1000kr enemmän väliä kuin antamalla Aeron vakioahtimen. Vai jäikö jotain huomaamatta (vertaa tuote 59,2213-X ja 59,1103-S1)? Asennussarja tulee toki vielä lisäksi jos alkuperäinen ei ole mitsu.
Edit: Kun tuota tarkemmin lukee niin ilmeisesti tuo td04-16t on tosiaan tarjouksessa ja ilmeisesti sen vaihtohinta garrettiin on 7350kr. En vaan ymmärrä että miksi tekevät noita "viri"ahtimia tuolla vanhalla kompura pesällä, kun sen voisi yhtä hyvin koneistaa niin että siihen saisi mahtumaan se isoimman cobran.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002