vinkkejä tarvitaan!

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

vinkkejä tarvitaan!

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

eli mitäs arvon raati suosittelee. koneena B235R ja dieselsaabin loota. voimaa tulee sen mitä Garretti antaa. eli nyt ruokatunnille kun lähdin niin auto toimi nou problems. mutta takaisin tullessa alkoi kytkin luistaa juuri kun hyrskytin antoi parhaansa :( työsylkkä ja kytkinpaketti ja ehkä laatikon päivityssarja. mutta minkälaista kytkintä täällä suositellaan? muijankin pitäisi autolla ajaa (ei onneki vielä) joten ei mielellään mitään sintteriä. mutta kestävä kuitenkin. ideoita?
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: vinkkejä tarvitaan!

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

voiko Mimmi ystävällisesti vastata sitten kun olen vaihtanut Mitsun ton garretin tilalle, selvittänyt mikä laatikko autossa on ja kuten allekirjoituksessa lukee niin tiedän tämän auton tarinan. mitsu vs. garret: loppupeleissä mitsu vetää paremmin yläkierroksilla ja kestää kauemmin. harvoin autoa vedätetään tappiin asti. ei tuolla huohotusvammaisella nelarilla kuitenkaan yläkierroksilla ihmeitä tehdä. siihen hommaan on eri vehkeet.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: vinkkejä tarvitaan!

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

eipä tuo oma mikään vajaatehoinen ole. mutta turha se on huudattaa kun ei lopussa mitään tapahdu.

omassa on manuaali. sen mitä 3" putkella ja muilla vakioraudoilla saa. siihen saa jäädä. pitää toimia käyttiksenäkin.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Vastaa Viestiin