Merkittävin erohan uretaani vs. kumipuslilla on vulkanointi ja viimekädessä kiinnitysholkin suuntainen kitka.
Karkeasti voisi luokitella seuraavasti:
* Vulkanoitu paras.
* Kuminen hyvä (varsinkin jos pesä on kartio)
* Uretaanisella huono, lähes nolla. Todella tarkkaan pitää ottaa tämä aina huomioon. Tästä syystä mm. etutukivarren takapuslaa EI pidä laittaa uretaanista. Tämä siis vain minun kommenttini.
Oma alustaremppa oli seuraava:
- Takapään pallot 4kpl vaihdettu (Lemförder)
- Takapään pitkittäisen tukivarren etupuslat uretaanisiksi
- Etupään etupuslat uretaania: näitä joudun vielä kesällä parantamaan väliprikoilla! Tässä sitä ranea.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Etupään takapusla alkuperäistä vastaava (Lemförder)
Voisinkin tähän summata oman mielipiteen, miten 9-5:seen pitää uretaanipuslat laittaa, jos laittaa:
Etu-taka:
- Paketista tulevan uretaanin lisäksi tarvitaan takapuolelle uretaanilätkä ja iso prikka. Joutunee kenties ottamaan pois materiaalia alumiinipesästä, jotta auton pituussuunnassa tulevat voimat vastaan ottava uretaanilätkä mahtuu väliin. Lisäksi vanhasta puslasta alumiinipesän irroitus voi olla erittäin hankalaa.
Etu-etu:
- Puslan sivuille väliprikat joilla otetaan runkokiinnitykseen jäävät välykset pois.
Taka-etu:
- Taka-alustan muut kuluvat osat pitää vaihtaa ennen näiden laittamista. Mm. pallonivelet. Arvatenkin Camberia ei saa olla liikaa? Miten oli Jyyrällä kulmat?