Joskus kauan sitten ollut aiheesta keskustelua, mutten nyt löytänyt sitä. Joten pari kysymystä saabin omaan navigaattoriin liittyen.
Uuden vehkeen nouto Ruotsista kummitellut mielessä ja jotain tällaista olen ajatellut:
http://www.blocket.se/stockholm/Saab_9_ ... m?ca=5&w=3
Navigaattori:
- Olikos niin, ettei sitä saa juttelemaan suomen kielellä?
- Löytyykö Englanti (tai muut kielet kuin Ruåtsi) vakiona vai vaatiiko uuden asennuksen
- Mitkä kartastot vakiona? Lähinnä siis Suomi...
- Ja mahtaisikohan karttapäivityksiä löytyä jostain muualtakin kuin marmoritiskien kuluttajaystävälliseen hintaan
Ja jos jollain sattuisi olemaan käyttäjäkokemuksia moisesta laitteesta, arvostaisin kovin mielipidettä. Että kannattaako moisella varusteella olevaa autoa edes metsästää...
Saab 9-5 Navi kysymys
Saab 9-5 Navi kysymys
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Re: Saab 9-5 Navi kysymys
Tannisto kirjoitti: Navigaattori:
- Löytyykö Englanti (tai muut kielet kuin Ruåtsi) vakiona vai vaatiiko uuden asennuksen
- Ja mahtaisikohan karttapäivityksiä löytyä jostain muualtakin kuin marmoritiskien kuluttajaystävälliseen hintaan
Ja jos jollain sattuisi olemaan käyttäjäkokemuksia moisesta laitteesta, arvostaisin kovin mielipidettä. Että kannattaako moisella varusteella olevaa autoa edes metsästää...
Kyllä
Kyllä, ei vaadi
Koko eurooppa, myös suomi
Kyllä
Ja jos jollain sattuisi olemaan käyttäjäkokemuksia moisesta laitteesta, arvostaisin kovin mielipidettä. Että kannattaako moisella varusteella olevaa autoa edes metsästää
Ihan ok laite, ei niin monipuolinen kuin monet jäkliasennus navit mutta siisti kokonaisuun.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab Ng 9-3 t -08
"1159"
Kiitos näistä. Ostopäätös autonvaihdon yhteydessä näin ollen tehty 

Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
-
- "Viggen"
Itse sain uusimman karttapäivityksen automaattisesti kaupan yhteydessä Ruotsissa, tosin merkkiliike. Kannattaa yrittää siis kaupan yhteydessä päivitystä, ja vaikka joutuisi itse osan maksamaan, saa varmasti halvemmalla Ruotsista päivityksen. Loistolaite kun oppii käyttämään kunnolla, oli itsellä yksi kriteeri autonvalinnassa, ehdottomasti kannattaa metsästää.
Itse kun yritin suomenkielistä käyttistä (on erillinen vihko), ei ainakaan viime keväänä löytynyt maahantuojalta, lähettivät vain englanninversion suomenkielisen ohjekirjan mukana.
Itse kun yritin suomenkielistä käyttistä (on erillinen vihko), ei ainakaan viime keväänä löytynyt maahantuojalta, lähettivät vain englanninversion suomenkielisen ohjekirjan mukana.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Mimmi kirjoitti:MY-08-> löytyy suomenkielinen ohjekirja naville.
Taitavat olla loppu tai sitten niitä ei kaikille jaeta sillä itsellekin tuli ruotsinkielinen kun laitoin kyselyyn että jos ei löydy suomenkielistä niin ruotsinkielinen ohjekin käy.
Itse navi taitaa olla sama my. -06-10 malleissa ??
Kenwood naville my 03-04 ei ole kuulemma ikinä suomenkielistä ohjetta edes painettu ? näin aikoinaan kerrottiin.
Saab Ng 9-3 t -08
"1159"
Saab Ng 9-3 t -08
"1159"
Mimmi kirjoitti:Itse asiassa navi (Denso) on sama my-05>
Kenwoodiin ei ole tehty koskaan suomenkielistä ohjekirjaa.
Kysyithän nimenomaan my-08 tai uudempaan käyttöohjekirjaa? Minäkin sain lontoolaisen ja tukholmalaisen kirjan pyytäessäni my-05 käyttistä. Vahingosta viisastuneena tilasin sitten toisenkin my-08 ohjekirjan.
Kysyin tähän viimmeisempään naviin suomenkileistä ohjetta...... mutta hyvin tolla ruottalaisellakin pärjää.
Saab Ng 9-3 t -08
"1159"
Saab Ng 9-3 t -08
"1159"