![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jos sitte ens kesänä taas uudestaan
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Niin ja auto on 9-5 aero -05 farkku.
Jos on pahat niin puhallus, täytehitsaus ja maalaus.kari kirjoitti:Myyjänkin mielestä se ET40 ois ollu perempi valinta, mutta vannevalmistajan mielestä ET30 on oikea tähän autoonMolemmilla ET:llä olevat vanteet on tilattu, mutta ET40 toimutusajasta ei ole mitään hajua. "german-lookki" ei kyllä kiinnosta, eikä noita vanteitakaan jaksa enää kauan odotella. Alkaa aeron alkuperäiset vanteet kuulostamaan taas hyviltä. Miten noita sais siistittyä, kun on ajettu kivetyksiin ja vanteiden pinnassa "syviä" naarmuja?
Suurin osa aluvanteista sisältää myös Magnesiumia eikä tämä seos ole ihan yhtä helppoa hitsata kuin puhdas alumiini on, Jos aikoo saada saman materiaali koostumuksen kuin alkuperäinen materiaali on, vaaditaan pohja materiaalin emäkseen sopiva elektroodi (puikko). Koska sulaessaan magnesium palaa ja haihtuu savuna ilmaan, sopivalla elektrodilla palautuu tämä alkuperäinen seos jossain määrin takaisin.AC kirjoitti: Jos on pahat niin puhallus, täytehitsaus ja maalaus.
Viiltävä analyysi, johon ei voi kuin yhtyä.Maikki kirjoitti:On varmasti tosi hyvät ajaa kun ET on 19mm/puoli pielessä![]()
Muutenkin postimyyntitusinakromivanteet sopii autoon jossa ei muuten ole yhtään kromia kuin mennen lihapulliinRenkaina tietysti jotkut gangbangit?
Ennemmin olisit laittanut ALU65, ASA AR1 tai BBS CH.
Hemmetin hyvältä näyttää!!kari kirjoitti:Tuolla muutama kuva. Takakontissa lisäpainoa (100kg).
http://iippo.1g.fi/kuvat/9-5/