jcarlson kirjoitti:
Piikkaus on suht normaalia ainakin ennen adaptaatiota. Aika tyypillistä tosin aina 15T + stage kokoonpanolle että kierroksilta polkaistessa piikkaa aika paljonkin.
Itse olen ihmetellyt ahtojen jotenkin mietoa nousua. Aivan sama miten polkee, niin ahtopainemittarin neula ei värähdäkään yli 1,1 barin.
Tosin tuo mittari näyttää tyhjäkäynnillä -0,8 bar vähintään.
Tuollaisen ripeän täyskaasuvedon jälkeen, mitä nyt maantiellä rekkaletka vaatii, niin kaasua löysätessä auto vielä himppasen hyökkää
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Mielestäni ahdot ei silloinkaan piikkaa.
Ois mukava tietää, että onko motissa kaikki hummat kotona, mutta mites sen varmistaa ilman dynokäyntiä? Ehtisitkö joskus persdynon kanssa koikalle
SID info tietty ois iso apu, mutta softapuukotuksessa menee kaiketi mahdollisuus reklamoida Maptunia ongelmatilanteissa
Kärryhän on tuo sigun -98 2,3lpt 170 heppainen, johon ympätty:
Aeron Mitsu <-06
Aeron cobra <-06
3" downpipe 200cell kisakatilla + Simons 2,5" catback
3,5 bar bensaregu
Vakio IC mutta ei ilmastointia haittaamassa
Maptun stage 4 softa