siinä missä joustintuki tulee olkavarteen kiinni niin ne olkavarressa olevat reiät ovat jotain m12 pultille sopivaa luokkaa... mut ne joustintuessa olevat reiät ovat paljon isompia, eikö se pääse elämään siinä vai onko sen tarkoituskin olla sellainen???
kyseessä oleva auto on 9-5 aero vm.2000 ja etupään joustintuesta on kyse
kuuluuko olla väljää joustintuen alakiinnityksessä
Re: kuuluuko olla väljää joustintuen alakiinnityksessä
Ei pääse sieltä välistä elämään joten tarkoitus on juuri tuo.Jake_Aqua kirjoitti:siinä missä joustintuki tulee olkavarteen kiinni niin ne olkavarressa olevat reiät ovat jotain m12 pultille sopivaa luokkaa... mut ne joustintuessa olevat reiät ovat paljon isompia, eikö se pääse elämään siinä vai onko sen tarkoituskin olla sellainen???
kyseessä oleva auto on 9-5 aero vm.2000 ja etupään joustintuesta on kyse
Reiät saa olla isot mutta olkavarsihan jää tuon joustintuen väliin ja pultit kiristetään 100Nm + 45 asteen momenttiin.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.