http://community.webshots.com/album/96482215HRQEbu -> hopeinen 9-5 Viggen
Mulle voi pistää, niin lyön serverilleCC Aero kirjoitti:Tiennyt oikein minne kategoriaan tällaisen kuvankäsittelyn laittaisi.. Elikkäs tuollainen Viggen tuli tuossa tehtyä, itse asiassa ollut melken valmis jo +puoli vuotta. Osaisiko joku ystävällinen sanoa minne voisi paremmin ladata noita kuvia, tuo Webshots community on huono, koska kuvien laatu heikkenee selvästi..![]()
Laiton tonneCC Aero kirjoitti:Vigge: Tuo olisi loistava juttu, pistänpä muutaman kuvan tulemaan.
Frostgrey: Tuota on muutamaan otteesen tullut ihailtua. Viggenin korisarjaa istuttelin koneella muuten jo paaljoon ennen tuota "aitoa" toteutusta.
Vakaana tarkoituksena on sitten joskus isompana(=rikkampana) vaihtaa tonnari 9-5:een. Mielestäni potentiaalia tosiaan löytyy vähän joka taholla, esimerkiksi sisustaa olisi mielenkiintoista muuttaa vähän. Hieman Viggenin penkkiä, tummaa paneelia kojetauluun, alumiinipaneelia siihen radion ja automaattisen ilmastoinnin ympärille...Oikein rupeaa kuola valumaan suupielistäMukavahan sitä on haaveilla, ehkä sitten joskus..
...sama ajatus täällä. Ainakin vanteet menee 18 tuumaiseksi ja uusi takaspoikka sekä putket ulos molemmilta puolilta (musta se on TOSI siistin näköinen paketti mitä SP kauppaa) . Ja putken toiseen päähän steg 3 maptunilta... pitäisi riittää ainakin minulle vähäksi aikaa.Frostgrey kirjoitti:Olishan se hieno tehdä vaikka itse tuollaiset puskimet omaan kiesiin jos olisi aikaa, rahaa, ja innostusta!![]()
Kyllä silti ens kesänä jotain visuaalisia muutoksia 9-5:seen tehdään
Ei tuollaisia kuvia saa tehdäCC Aero kirjoitti:Frostgrey: Jos rupeat lasikuidun kanssa hommiin, niin miten olisi samalla uutta näköä takapuskuriinkin?Toivottavasti et pistä pahaksesi, muokkailin vähän autosi kuvaa. On tosi hätäinen ja virheitä täynnä tuo kuva mutta ei välitetä siitä.
![]()
http://community.webshots.com/album/96482215HRQEbu -> club_95_helma1 ja helma 2
Siinä tuollainen Sport Sedan Aeron tyylinen puskurin alaosa ja toisessa kuvassa myös samantyyliset sivuhelmat.