9-5 Viggen

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
CC Aero
"Hölösuu"

9-5 Viggen

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Tiennyt oikein minne kategoriaan tällaisen kuvankäsittelyn laittaisi.. Elikkäs tuollainen Viggen tuli tuossa tehtyä, itse asiassa ollut melken valmis jo +puoli vuotta. Osaisiko joku ystävällinen sanoa minne voisi paremmin ladata noita kuvia, tuo Webshots community on huono, koska kuvien laatu heikkenee selvästi.. :evil: Tässä siis linkki, josta löytyy muokattu sekä alkuperäinen:
http://community.webshots.com/album/96482215HRQEbu -> hopeinen 9-5 Viggen
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

On kyllä hieno! :D

On tälläinen "aito" 9-5 Viggenikin olemassa

http://www.saab4fun.com/95viggen.html
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Vigge
"Hölösuu"

Re: 9-5 Viggen

Viesti Kirjoittaja Vigge »

CC Aero kirjoitti:Tiennyt oikein minne kategoriaan tällaisen kuvankäsittelyn laittaisi.. Elikkäs tuollainen Viggen tuli tuossa tehtyä, itse asiassa ollut melken valmis jo +puoli vuotta. Osaisiko joku ystävällinen sanoa minne voisi paremmin ladata noita kuvia, tuo Webshots community on huono, koska kuvien laatu heikkenee selvästi.. :evil:
Mulle voi pistää, niin lyön serverille
oruosaar@cc.hut.fi
boksi imee 10Mb, eli älä sen suurempaa pommia sinne pudota :lol:
500whp.net member
9-5tW
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

...näyttää ihan hyvältä. Miltähän toi saba näyttäisi jos sen ehostaisi joku gemballa / Sbarro tms. ammattilaispaja ? Jannujen kuvaeditoinnit ainakin osoittaa etä potentiaalia auton rungossa olisi..
CC Aero
"Hölösuu"

Vigge: Tuo olisi loistava juttu, pistänpä muutaman kuvan tulemaan.
Frostgrey: Tuota on muutamaan otteesen tullut ihailtua. Viggenin korisarjaa istuttelin koneella muuten jo paaljoon ennen tuota "aitoa" toteutusta.
:wink:

Vakaana tarkoituksena on sitten joskus isompana(=rikkampana) vaihtaa tonnari 9-5:een. Mielestäni potentiaalia tosiaan löytyy vähän joka taholla, esimerkiksi sisustaa olisi mielenkiintoista muuttaa vähän. Hieman Viggenin penkkiä, tummaa paneelia kojetauluun, alumiinipaneelia siihen radion ja automaattisen ilmastoinnin ympärille...Oikein rupeaa kuola valumaan suupielistä :lol: Mukavahan sitä on haaveilla, ehkä sitten joskus..
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

CC Aero kirjoitti:Vigge: Tuo olisi loistava juttu, pistänpä muutaman kuvan tulemaan.
Frostgrey: Tuota on muutamaan otteesen tullut ihailtua. Viggenin korisarjaa istuttelin koneella muuten jo paaljoon ennen tuota "aitoa" toteutusta.
:wink:

Vakaana tarkoituksena on sitten joskus isompana(=rikkampana) vaihtaa tonnari 9-5:een. Mielestäni potentiaalia tosiaan löytyy vähän joka taholla, esimerkiksi sisustaa olisi mielenkiintoista muuttaa vähän. Hieman Viggenin penkkiä, tummaa paneelia kojetauluun, alumiinipaneelia siihen radion ja automaattisen ilmastoinnin ympärille...Oikein rupeaa kuola valumaan suupielistä :lol: Mukavahan sitä on haaveilla, ehkä sitten joskus..
Laiton tonne
http://195.237.18.37/viggen/9-5viggen/
alkuperäiset?? löytyy
http://195.237.18.37/viggen/modit/

Siistejä kuvia, ei voi muuta sanoa :lol:
Toi mitsun scooppi sopii pirun hyvin saappaaseen, ainakin mun mielestä.
Et viitsis tehdä vastaavaa konepelti modia mun autoon?
500whp.net member
9-5tW
"Turbo"

...jösses että toi musta wagoni on hieno. 8)
CC Aero
"Hölösuu"

Suuri kiitos vielä kerran Viggelle.
Vigge: Elikkäs alkuperäiset kuvat ovat: 9-5sedan9, taxi14, 0745, 02H5-02C, original 9-5, kilpailu orkkis. Loput sitten muokattuja. Voin jossain vaiheessa scoopin tehdä mielellään Viggeniin. Nyt pitää hieman kiirettä mutta eiköhän sitä aikaa jossain vaiheessa löydy.

9-5tw: Kiitoksia kehuista. Nimimerkistä päätellen Wagon sinulta löytyy, joten ei muuta kuin rakentelemaan.. :D Pästään sitten livenä ihailemaan laitettua farmari-Saabia.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Olishan se hieno tehdä vaikka itse tuollaiset puskimet omaan kiesiin jos olisi aikaa, rahaa, ja innostusta! :D

Kyllä silti ens kesänä jotain visuaalisia muutoksia 9-5:seen tehdään :wink:
9-5tW
"Turbo"

Frostgrey kirjoitti:Olishan se hieno tehdä vaikka itse tuollaiset puskimet omaan kiesiin jos olisi aikaa, rahaa, ja innostusta! :D

Kyllä silti ens kesänä jotain visuaalisia muutoksia 9-5:seen tehdään :wink:
...sama ajatus täällä. Ainakin vanteet menee 18 tuumaiseksi ja uusi takaspoikka sekä putket ulos molemmilta puolilta (musta se on TOSI siistin näköinen paketti mitä SP kauppaa) . Ja putken toiseen päähän steg 3 maptunilta... pitäisi riittää ainakin minulle vähäksi aikaa.
9-5tW
"Turbo"

...jokos musta nyt tuli tuplakaasari ? :lol:
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Kyllä itsekkin ajattelin vauhtaa nuo 17" alut tuumaa isompiin. Kävin tossa viime viikolla jo niitä kuolailemassa 8O . Luultavasti tulee Alession F2 tai Turbo. Takaspoileri Tuli jo viime kesänä hommattua ja ulostulo muutettua 2*2.5 tuumaa, maski ja puskuri verkotettua.

http://www.cc.jyu.fi/~esjuny/saab/photo ... C00013.jpg

Täytyisi jostain löytää Aeron sivuhelmat ja etupuskurin alle ajattelin itse väsästä lasikuidusta jonkun näköisen "huulen".

Autotallissa on myös ylimmääräinen koetaulu, jonka ajattelin maalata joksikin siistin väriseksi :D !
CC Aero
"Hölösuu"

Frostgrey: Jos rupeat lasikuidun kanssa hommiin, niin miten olisi samalla uutta näköä takapuskuriinkin? :lol: Toivottavasti et pistä pahaksesi, muokkailin vähän autosi kuvaa. On tosi hätäinen ja virheitä täynnä tuo kuva mutta ei välitetä siitä. :wink:

http://community.webshots.com/album/96482215HRQEbu -> club_95_helma1 ja helma 2

Siinä tuollainen Sport Sedan Aeron tyylinen puskurin alaosa ja toisessa kuvassa myös samantyyliset sivuhelmat.
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Miten te noita vanteita "kääntelettä"??? Mulla on Adoben Photoshopin 6:nen. Pystyykö sillä tekeen noita "kääntötemppuja" ja miten???
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

CC Aero kirjoitti:Frostgrey: Jos rupeat lasikuidun kanssa hommiin, niin miten olisi samalla uutta näköä takapuskuriinkin? :lol: Toivottavasti et pistä pahaksesi, muokkailin vähän autosi kuvaa. On tosi hätäinen ja virheitä täynnä tuo kuva mutta ei välitetä siitä. :wink:

http://community.webshots.com/album/96482215HRQEbu -> club_95_helma1 ja helma 2

Siinä tuollainen Sport Sedan Aeron tyylinen puskurin alaosa ja toisessa kuvassa myös samantyyliset sivuhelmat.
Ei tuollaisia kuvia saa tehdä 8O

Arvaa rupesi tekemään miele väsätä lasikuidusta tohon jotain puskureita ja helmoja!

Olisiko joku innokas tekemään iokeasti tuollaiset :wink:
Vastaa Viestiin