Turbo porsii...
Re: Turbo porsii...
Kuinkas paljon mittatikun min-max väli on?Ja ens alkuun sitä tikkua tiirailin,lämpimästä koneestakin tuntuu välil aavistuksen jopa lisääntyvän se öljy!Mut sitä on hiukkas-suodatin nakujen kans ollu liikkeellä,volvoista ja fordeista jopa imetty öljyä pois 

Ainakin itse ja veikkaisin usean muunkin sanovan että vähillä vaivoilla on auton kanssa pärjännyt.Rene-Rane kirjoitti:... tarpeeksi vain ollut jo harmia tuostakin autosta minulla ollut vuoden (30tkm) Ce-valoa ja nafta vuotoa ja sen sellaista, toivotaan parasta ja seuraillaan tilannetta ja kerotaan mitä tupahtunee
Olikohan työkaverilla 40tkm Alfassa, kun tuli kytkinremontin aika..
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
A.L. kirjoitti:Ainakin itse ja veikkaisin usean muunkin sanovan että vähillä vaivoilla on auton kanssa pärjännyt.Rene-Rane kirjoitti:... tarpeeksi vain ollut jo harmia tuostakin autosta minulla ollut vuoden (30tkm) Ce-valoa ja nafta vuotoa ja sen sellaista, toivotaan parasta ja seuraillaan tilannetta ja kerotaan mitä tupahtunee
Olikohan työkaverilla 40tkm Alfassa, kun tuli kytkinremontin aika..

Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
9-5T kirjoitti:Jos kuitenkin lukisit vielä sen rautalanka ohjeen jonka olet saanut öljyn tarjkistuksesta, ennen tarkastusta meni ainakin vitulleen.Rene-Rane kirjoitti:auto kävi n.2min 30 sek ennekuin tarkistin öljyt mutta johonkin kadonnut sitä mielestäni oli, tiedä sitten... Seuraaksi on ajatuksissa viedä satakunnan autotaloon huoltoon.
Niin meni vituilleen juu.... olen lukenut NUOKIN väärin

Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
-
- "Hölösuu"
No mutta, tässähän tulee jo faktaa pöytään! Jos oletetaan teoriassa, että 1.9TIDinkin tikun mitta-asteikon min ja max merkkien väli vastaa yhtä litraa öljyä, päästää totuuden lähteille. 0,05ml on 0,00005 litraa, eli yksi tippa on yksi kahdeskymmenestuhannesosa (1/20000) min ja max asteikkojen välistä. Saa olla aika puusilmä että ei tuota huomaa!georgahti kirjoitti:jostain kaukaa, muistilohkojen virkistämättömästä osiosta, löytyi (mahdollisesti korruptoitunut) tieto, että 1 tippa = 0,05ml tjtn. ONKO tippa öljyä ( ja vaikuttaako notkeus!?) saman verran??9-5T kirjoitti:Helposti. Tikkua nostaessa siitä tippuu aina 12kpl pisaroita 20 sekunnin aikana ja 10 toistoa jolla päästää jo riittävään tarkkuuteen.V.J.S kirjoitti: Kuina montaa nanometriä vastaa yksi hävinnyt pisara 1.9TiDin öljytikun merkkiasteikoilla, vai miten olet varmistanut ettei pisaraakaan ole hävinnyt?
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84