Mitkäs iskarit kestäisi ?
Onko kokemuksia mitkä iskarit olis rahansa väärtit femmassa ?
Olis tietysti hienoa jos sais samalla rahalla paremmin toimivat ja kestävemmät kuin alkuperäiset oli ...

Olis mielenkiintoista kuulla myös arvioita muista iskareista mitä olet kokeillut ?Jollei tasonsäätöä "halua" ostaa on orkkisiskari paras mitä ilman tasonsäätöä olen kokenut.
(klikkaamalla isommaksi)JKK kirjoitti:Jos jollakin on kokemusta H&R/FSD -kombinaatiosta, kuulisin itsekin mielelläni kommentteja? Ja jos jollakin sattuisi olemaan H&R tai Eibachin perusjouset autonsa alla, näkisin mielelläni kuvan sivuprofiilista.
Millä tavalla Sachs:n tarvikeiskarit eroavat Sachs:n orggisiskareista etupäässä?9-5T kirjoitti:Sachs tarvike etuiskarit ei ole läheskään samat kuin alkuperäiset
Mistä ostit jouset ja iskarit?Tobbana kirjoitti:(klikkaamalla isommaksi)JKK kirjoitti:Jos jollakin on kokemusta H&R/FSD -kombinaatiosta, kuulisin itsekin mielelläni kommentteja? Ja jos jollakin sattuisi olemaan H&R tai Eibachin perusjouset autonsa alla, näkisin mielelläni kuvan sivuprofiilista.
FSD+H&R (-20mm) alla, mielestäni suht tasapainoinen setti, takaa FSD:n jousijalka yläasennossa. Toki kompromissi, ei ihan niin mukava, mutta ei putoa paikatkaan hampaista. Kunhan muistaa isoimpiin suojatiekorotuksiin hiljentää sopivasti, niin ei ongelmaa.
-Sami
Iskarit: Larkspeed UKNicke kirjoitti:Mistä ostit jouset ja iskarit?Tobbana kirjoitti:FSD+H&R (-20mm)
-Sami