Terv. V-P
Viimeinen harjaton pikapesu?
Viimeinen harjaton pikapesu?
Käytin wagonini Liedon Shellin pikapesussa, otin harjattoman esipesun johon harjoilla varsinainen heti perään. Puhdasta tuli ja jatkoin reissua, kaupan pihalla takaluukun avattuani huomasin takaluukun sisäpuolisen verhoilun olevan koko alareunan matkalla likomärän. Olihan siinä harjattomassa pesussa aikamoinen paine, en hauku Saabin tiivisteitä sen enempää. Onneksi huomasin sen ihan heti, että sai kotipihalla jättää luukun kunnolla raolleen kuivumaan ettei ala verhoilu homehtua. Tuli vaan mieleeni kysäistä että minkälainen ruosteenesto näissä -02 mallin vehkeissä on
Onko jotain vakioputsattavia kohtia joihin ei tavallinen pesu riitä
Terv. V-P
Terv. V-P
#2160
toistaiseksi ei Saabia
toistaiseksi ei Saabia
ihan tavallista
itse jouduin käymään silikonilla molemmat takalamput ympäriinsä koska jo sateella meni vesi lamppuihin sisälle ja siitä luukun sisään ja veden poistuessa aina luukku avatessa joko niskaan
tai maahan kasteli koko luukun verhouksen.
oli noloa avata pesun jälkeen luukku ja laskea ämpärillinen vettä ulos
taisi viime talvena pakkanen rikkoa toisen luukun lampuista jäätyessään pesuvedestä enää toinen vain palaa. no johan tuo aero on vanha auto onhan niissä vikoja.
oli noloa avata pesun jälkeen luukku ja laskea ämpärillinen vettä ulos
taisi viime talvena pakkanen rikkoa toisen luukun lampuista jäätyessään pesuvedestä enää toinen vain palaa. no johan tuo aero on vanha auto onhan niissä vikoja.
Wagonin luukun sisään tahtoo kertyä kosteutta ja varsinkin alakulmissa on herkkä paikka ruosteelle kun korimassa on jäänyt muutaman sentin matkalta vajaaksi.
Edellinen autoni oli -00 wagon, ja siihen oli jo ilmestynyt luukun alanurkkiin maaliin pienet halkemat. Kun rapsautti maalin pois halkemasta, niin sieltä löytyi pieni ruskea täplä. Otinkin sitten luukun verhoilun pois ja ruostesuojasin luukun sisustan kunnolla sekä täppäsin ulkopuolen pohja- ja pintamaalilla.
Edellinen autoni oli -00 wagon, ja siihen oli jo ilmestynyt luukun alanurkkiin maaliin pienet halkemat. Kun rapsautti maalin pois halkemasta, niin sieltä löytyi pieni ruskea täplä. Otinkin sitten luukun verhoilun pois ja ruostesuojasin luukun sisustan kunnolla sekä täppäsin ulkopuolen pohja- ja pintamaalilla.
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Mä käytin Sport Sedanin ekan kerran pesussa viime viikonloppuna Etelä-Haagan Shellillä. Koska maalipinta kuulemma kovettuu vasta puolen vuoden kuluttua, valitsin pesuohjelmaksi harjattoman pesun. Ja arvatkaako tuliko puhdasta? P
sk
n marjat
NG900:n mä vien aina hienovaraiseen harjapesuun.
NG900:n mä vien aina hienovaraiseen harjapesuun.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki