Marmoritiskin koukkusarjat ovat mallikohtaisia (sedan/farkku). Bosalin omassa paketissa on nähtävästi molemmat kulmavahvikemallit mukana. Bosalin paketissa näyttää olevan myös aluslevyjä tms. tilpehööriä enemmän mukana. Pulttien kiristysmomentit ovat näköjään Bosalin ohjeessa hieman erilaiset kuin Saabin ohjeessa.Mikaky kirjoitti: Ilmeisesti kun ostaa uuden setin niin tulee asennustarvikkeet sedaniin ja farmariin samassa. Linkissä Bosalin asennusohjeet.
http://www.catalogue.bosal.com/pdf/pdf_mi/024751.pdf
Ketjun aloittajalle: EN tiedä mitä huutelevat käytetyistä paketeista mutta esimerkiksi itse pystyn myymään bosalin setin 275€ (Irroitettavalla nupilla ja luonnollisesti sähkösarja sisältyy hintaan.
Koukusta
Re: Koukusta
Saabisti vuodesta -93
9-5 2.0t Linear Wagon Sentronic -06
9-3 2.0t SE Cabriolet -00
9-3 1,8t SC -06
9-5 2.0t Linear Wagon Sentronic -06
9-3 2.0t SE Cabriolet -00
9-3 1,8t SC -06
Re: Koukusta
Joskus aikoinaan, kun laitoin omaani koukkua, niin marmoritiskin merkkikohtainen sarja oli halvin, kun pelkkien osien hinta laskettiin (sis. Saabin oman sähkösarjan). Niin yllättävää kuin se onkin.
Kaikki varaosapuljut kauppasivat silloin jotain yleissähkösarjaa, johon sähköt otettiin ryöstämällä tms.
Kaikki varaosapuljut kauppasivat silloin jotain yleissähkösarjaa, johon sähköt otettiin ryöstämällä tms.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: Koukusta
Muistaakseni Brinkin koukku oli AD-liikkeessä jotain 275€ luokkaa. Alkuperäinen johtosarja sellaiset 50€. Tohon hintaan ei kannata tarvikesarjaa käyttää, alkuperäinen on selkeästi parempi kuin halvat ja saman hintainen kuin kalliimmat tarvikesarjat.
Irrotettavaa koukkua en jaksanut hommata, saahan tuonkin kahdella pultilla irti kiinnikkeestään jos veneen noston/laskun välissä haluaisi ajaa ilma koukkua.
Se sanottakoon tuosta koukusta että MY00-versiossa ei puskuriin jäänyt lovia eikä se muutenkaan näytä Priapuksen elimeltä.
Irrotettavaa koukkua en jaksanut hommata, saahan tuonkin kahdella pultilla irti kiinnikkeestään jos veneen noston/laskun välissä haluaisi ajaa ilma koukkua.
Se sanottakoon tuosta koukusta että MY00-versiossa ei puskuriin jäänyt lovia eikä se muutenkaan näytä Priapuksen elimeltä.
Viimeksi muokannut oju, Pe Helmi 04, 2011 00:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Koukusta
Väittivät, että kyseessä oma johtosarja.koistha kirjoitti:Joskus aikoinaan, kun laitoin omaani koukkua, niin marmoritiskin merkkikohtainen sarja oli halvin, kun pelkkien osien hinta laskettiin (sis. Saabin oman sähkösarjan). Niin yllättävää kuin se onkin.
Kaikki varaosapuljut kauppasivat silloin jotain yleissähkösarjaa, johon sähköt otettiin ryöstämällä tms.
EDIT
Ja niin mitäs tässä pihtaa, sehän on naisten hommia, kysäisin siis tuolta Treen pisteestä: http://www.koukkupaja.fi
ex. MY2007 9-5 2.0t vector biopower "steg 1"
ex. MY2003 9-5 Aero
ex. MY2003 9-5 Aero
-
- "Kaasari"
- Viestit: 9
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 21:07
Re: Koukusta
johtosarja ei oo saapin oma vaan ne liittää rosvoilla
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Koukusta
Kun irroitettavaa koukkua etsin aikanaan saksan aeroon, tarvikekoukut kalliimpia kuin bose marmoritiskillä, eivätkä edes tarjonneet johtosarjaa, vaan käskivät ostamaan oman. Pcs oli kuitenkin halvin ja hassuinta oli että kaveri töissä Örumilla Vantaalla ja kalliimmaksi olisi tullut hänen hankkia sieltä. Tarvikekorjaamot eivät osanneet hinnoitella asennusta, koska eivät tienneet asennusaikaa, eikä ollut haluakaan kun ei ollut kokemusta saabista ja merkkihuollon tuntihinnoittelu tunnetusti kallista.
Päädyin asentamaan itse, kiitos foorumin kannustuksen ja hyvien asennus ohjeiden ansiosta. Kielenä tosin ruotsi ja englanti, mutta molemmat hallussa, joten tuli sitten asennettua kunnolla ja ajan kanssa, tarkasti tehtaan ohjeiden mukaisesti. Eipä tuo bosekaan paljon näy koukku irroitettuna, rasia piilossa alla, varsinkaan nykyisessä viirusilmässä.
Päädyin asentamaan itse, kiitos foorumin kannustuksen ja hyvien asennus ohjeiden ansiosta. Kielenä tosin ruotsi ja englanti, mutta molemmat hallussa, joten tuli sitten asennettua kunnolla ja ajan kanssa, tarkasti tehtaan ohjeiden mukaisesti. Eipä tuo bosekaan paljon näy koukku irroitettuna, rasia piilossa alla, varsinkaan nykyisessä viirusilmässä.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Re: Koukusta
Kiitoksia kommenteista,
taidan siis suosiolla jättää tuon "teippifirman" väliin ja kysyä koukkua marmorilta, millään ei ehtisi itse tuolla hangessa asentaa eli jos on tiedossa oikeasi hyviä asennuspaikkoja Treen lähistöllä niin saa ilmoitella.
taidan siis suosiolla jättää tuon "teippifirman" väliin ja kysyä koukkua marmorilta, millään ei ehtisi itse tuolla hangessa asentaa eli jos on tiedossa oikeasi hyviä asennuspaikkoja Treen lähistöllä niin saa ilmoitella.
ex. MY2007 9-5 2.0t vector biopower "steg 1"
ex. MY2003 9-5 Aero
ex. MY2003 9-5 Aero