ketä osaa kertoo....
ketä osaa kertoo....
mitä kannattaa tehdä et sais orkkis 9-5 aerosta vm 00 potkua ulos. olen miettinut lastutusta ja putkistoa mutta mitä muuta kannattaa tehdä?
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
Re: ketä osaa kertoo....
googlaa
maptum
bsr
nordig
tai kokeile ETSI nappia.
maptum
bsr
nordig
tai kokeile ETSI nappia.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Ota yhteyttä tällä foorumilla nimim. "jcarlson". Hän tietää näistä ja tekee itsekin softia.Tessu75 kirjoitti:mitä kannattaa tehdä et sais orkkis 9-5 aerosta vm 00 potkua ulos. olen miettinut lastutusta ja putkistoa mutta mitä muuta kannattaa tehdä?
Saab mennen tullen
-Rane-
-Rane-
Nicke kirjoitti:Miten paljon pitää saada?
Nälkä kasvaa aina syödessä mut jos lähettäis jostain 300hv menemää
Sitten se onkin pikkusen isompi homma kun T7-männillä ei yli 300 heppaa kannata ottaa ulos.
haku-nappia kannattaa käyttää...
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Otsikointiakin voisi miettiä 

EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
KAPU2 kirjoitti:Otsikointiakin voisi miettiä
niin! olen just vaihtanut audi 1,8t saab aeroon ja ensimmäisiä kertoja täälä foorumilla ja neuvoja kyselen... asiasta kun asiasta. haluaisin tota saabi alkaa rakentaa mutta neuvot on enemmän kirjotuksesta kuin asiasta jota kysyn...
ok.eli alle 300hv jäädään alkuun. riittänee varmaa jos putkiston, putsarin ,lastuttaa, coolerin vaihtaa niin pääsee jonkinmatkaa?Maikki kirjoitti:Sitten se onkin pikkusen isompi homma kun T7-männillä ei yli 300 heppaa kannata ottaa ulos.
Putki softa IC riittää alkuun, putsarista hyötyy vain sen myyjä tässä tapauksessa.
Kun otsikoit järkevästi (esim. 9-5 2.3T 2000 viritys), saat enemmän lukijoita ja parempia vastauksia.
Kun otsikoit järkevästi (esim. 9-5 2.3T 2000 viritys), saat enemmän lukijoita ja parempia vastauksia.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
KAPU2 kirjoitti:Putki softa IC riittää alkuun, putsarista hyötyy vain sen myyjä tässä tapauksessa.
Ok. Kiitos.
Hyvin kestää T7-männät 300hv, vai onko joku kuullut paljonkin 305hv Hirschien hajoamisia? Huonolla ohjelmalla en menisi kyllä kokeilemaan.
Nakutushan ne männät paskoo. Laajakaista lambaadan kun lisää putkeen niin ei tartte arvailla ja EGT on hyvä kyytipoika.
99T-museopeli
Mitä otsikko tarkoittaa?
Minä en pian enää ymmärrä suomen kieltä, jos tämä nykyinen meno jatkuu. Tämä "hoono soomi nettislangi" tuhoaa meidän arvokkaat kulttuurilliset ja kielelliset perinteet.
Soini opetusministeriksi!
Minä en pian enää ymmärrä suomen kieltä, jos tämä nykyinen meno jatkuu. Tämä "hoono soomi nettislangi" tuhoaa meidän arvokkaat kulttuurilliset ja kielelliset perinteet.
Soini opetusministeriksi!
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Alkuperäinen kysymys taitaa olla ihan suomalaista kulttuuriperintöä, murretta, ei nettislangia. Ellen aivan väärässä ole.
Saab 9-5 Aero XWD -11