Pikatilanne, ongelma tienpäällä. Moottorin vikailmoitus
Re: Pikatilanne, ongelma tienpäällä. Moottorin vikailmoitus
Asentoanturi voi varmaan olla..en tiedä estääkö se pahimmillaan käynnistymisen kylmänä koska yleensä se herjaa kun kone lämpenee ja auto sammuu..jäähtyessään taas käynnistyy...antamasi vikakoodin perusteella sitä vikaa kannattaa katsella 1- ja 2-pytyiltä..Di-kasetti, tulpat, mitäs niitä nyt voi olla
Re: Pikatilanne, ongelma tienpäällä. Moottorin vikailmoitus
Taisin jo vastailla kahteen eri viestiin..olkootkaku9-5 kirjoitti:Asentoanturi voi varmaan olla..en tiedä estääkö se pahimmillaan käynnistymisen kylmänä koska yleensä se herjaa kun kone lämpenee ja auto sammuu..jäähtyessään taas käynnistyy...antamasi vikakoodin perusteella sitä vikaa kannattaa katsella 1- ja 2-pytyiltä..Di-kasetti, tulpat, mitäs niitä nyt voi olla
-
- "Viggen"
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 18:04
Re: Pikatilanne, ongelma tienpäällä. Moottorin vikailmoitus
Platinana olisi tarjolla PFR7H-10jcarlson kirjoitti: jos löytyy niin PFR7H tms. käy.
Oletettavasti toimii kuten pitääkin ?
vai otanko kiltisti ne kupari yhdettoista
SAAB
9-5, Aero Wagon, Sentronic, - 04
9-5, Aero Wagon, Sentronic, - 04
Re: Pikatilanne, ongelma tienpäällä. Moottorin vikailmoitus
Laittaisin ne kuparit mutta jos haluat niin PFR7H-10 toimii kyllä. Vaihtoväli pidempi mutta ei kata korkeampaa hintaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Viggen"
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 18:04
Re: Pikatilanne, ongelma tienpäällä. Moottorin vikailmoitus
Totta tuokin..platinat 12 e kappale, kuparit 3 e kappale.
SAAB
9-5, Aero Wagon, Sentronic, - 04
9-5, Aero Wagon, Sentronic, - 04
-
- "Viggen"
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 18:04
Re: Pikatilanne, ongelma tienpäällä. Moottorin vikailmoitus
Pitänee kallistua siihen DI kasettiin..aika usein herjaa 9 nErr 1 ja 9 nErr 2.
Ongelmiahan ei ole minkäänlaisia pois lukien tuo keltainen vika ilmoitus valo joka myös häviää tarpeeksi monien starttien jälkeen tullen taas takaisin.
Jostain syystä 7 platina tulpat ilmestyttää valoa useammin kuin 7 kupari tulpat ?
Onko se parhaimmillaan niin että tuo stage 1 on paljon " herkempi " antamaan tuota vikavaloa verrattuna Saabin omaan 2003 softaan ?
Taitaa olla DI kasetit kulutus tavaraa, kertaallen kasetti vaihdettu sadassa tonnissa ja jos vertaan kahta aiempaa tonnariani joilla yhteenä mittarissa lähemmäs miljoonaa niin ei ole kasetteja tarvinnut vaihtaa.
Ongelmiahan ei ole minkäänlaisia pois lukien tuo keltainen vika ilmoitus valo joka myös häviää tarpeeksi monien starttien jälkeen tullen taas takaisin.
Jostain syystä 7 platina tulpat ilmestyttää valoa useammin kuin 7 kupari tulpat ?
Onko se parhaimmillaan niin että tuo stage 1 on paljon " herkempi " antamaan tuota vikavaloa verrattuna Saabin omaan 2003 softaan ?
Taitaa olla DI kasetit kulutus tavaraa, kertaallen kasetti vaihdettu sadassa tonnissa ja jos vertaan kahta aiempaa tonnariani joilla yhteenä mittarissa lähemmäs miljoonaa niin ei ole kasetteja tarvinnut vaihtaa.
SAAB
9-5, Aero Wagon, Sentronic, - 04
9-5, Aero Wagon, Sentronic, - 04