9-5 Automaattiaski!
Re: 9-5 Automaattiaski!
Niin mitä olen ymmärtänyt niin tietty tilavuus sillä coolerilla on ja isompi kuin vakiossa kuitenkin ja haittakaan siitä ei ole ja onhan se siellä reservinä valmiina muita koitoksia varten..on vaan muistettava että softattava kuitenkin kun isomman coolerin vaihtaa tai ainakin siinä tapauksessa jos on jo softattu vakiosta, että toimisi oikein!Korjatkaa jos olen väärässä?
Re: 9-5 Automaattiaski!
Nyt olis uusi ahdin kiinni..v..t.u mikä homma tossa piha maalla..ekana viikon kyttäät osaa ja nyt se on sit kiinni! Tarvikeahdin on kyseessä ja hukkaportin säätötangossa sinettimaalit eli kysymys kuuluu että mikähän peruspaine on tehtaalla säädetty kun lähtee kuin purkka tukasta ja miettii tosi kauan..T-foordi herää varmaan paremmin..täydet paineet kyllä ottaa lopulta mutta ei kyllä se hyvä vääntö tule oikeuksiinsa? Kaikki linjat on käyty läpi asennusvaiheessa ettei ahdot karkaa mistään..ei jaksa ajatella mitään vaan kysyn nyt kun takki aika tyhjä..auto tosiaan toimii muuten mutta lähtee kuin lehmä ojasta!? ..mikä linja on se joka mankkuvenalta menee imuputken puoleen väliin..se on ainut löysä liitos..?
Re: 9-5 Automaattiaski!
Nostelen tätä hieman ylös..olisko katti saanut siipeensä?
Re: 9-5 Automaattiaski!
kai sekin voi olla mahdollista, mitään varmaa on paha sanoa näin netin yli.
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007