P1110, MiFi 4
P1110, MiFi 4
Fcod siis 4368...
MiFi on 4
By-pass venttiiliä imeskelty/puhalleltu ja ilmaa tulee imiessä, ei mene puhaltaessa...
letku by-passin ja mangneettiventtiilin välillä vaihdettu...
onko tuo by-pass kunnossa noilla testeillä siis? ja mitäköhän vielä pitäisi tsekata jos OK siis...?
mitäköhän muita arvoja kannattaisi tarkkailla tuolta SIDistä?
toissapäivänä asensin virisofta steg1
MiFi on 4
By-pass venttiiliä imeskelty/puhalleltu ja ilmaa tulee imiessä, ei mene puhaltaessa...
letku by-passin ja mangneettiventtiilin välillä vaihdettu...
onko tuo by-pass kunnossa noilla testeillä siis? ja mitäköhän vielä pitäisi tsekata jos OK siis...?
mitäköhän muita arvoja kannattaisi tarkkailla tuolta SIDistä?
toissapäivänä asensin virisofta steg1
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: P1110, MiFi 4
Bypass-venttiili on rikki jos ilmaa tulee imiessä, sinne pitäisi saada alipaine aikaan jonka jälkeen imiessä ei tule enää mitään.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: P1110, MiFi 4
no sehän se vissiin sitten..tosiaan siis siitä pikkunipasta imin letkunpätkän kanssa...jcarlson kirjoitti:Bypass-venttiili on rikki jos ilmaa tulee imiessä, sinne pitäisi saada alipaine aikaan jonka jälkeen imiessä ei tule enää mitään.
niistä isommista en hönkäillyt/imenyt...
onko väliä siis mistä ilmaa tulee, pitääkö tulla mitään reittiä?
Viimeksi muokannut mienkoiv, La Heinä 09, 2011 14:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: P1110, MiFi 4
Pienestä nipasta jos imemällä tulee ilmaa loputtomasti, on kalvo rikki ja venttiili vaihtoon.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: P1110, MiFi 4
OK kiitos!..ja tietysti saab-varaosa la kiinnijcarlson kirjoitti:Pienestä nipasta jos imemällä tulee ilmaa loputtomasti, on kalvo rikki ja venttiili vaihtoon.
voitko neuvoa vielä mitä arvoja kannattaisi tarkkailla, kun tuntuu että ei ihan hirveästi tehoja tullut lisää tuosta päivityksestä...vai odottelenko liikoja
voiko tuo hajonut by-pass vaikuttaa kiihtyvyyteen yms. tehoihin hirveästi?
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: P1110, MiFi 4
Rikkinäinen bypass kyllä vaikuttaa paljonkin. Samoin tietysti moni muu vika..
Mreq on pyydetty ilmamassa, Mair toteutunut jonka pitäisi nousta likelle samaan. Pinl on ahtopaine mbar absoluuttista.
Mreq on pyydetty ilmamassa, Mair toteutunut jonka pitäisi nousta likelle samaan. Pinl on ahtopaine mbar absoluuttista.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: P1110, MiFi 4
Jees.maanantaina oon viisaampi...jcarlson kirjoitti:Rikkinäinen bypass kyllä vaikuttaa paljonkin. Samoin tietysti moni muu vika..
Mreq on pyydetty ilmamassa, Mair toteutunut jonka pitäisi nousta likelle samaan. Pinl on ahtopaine mbar absoluuttista.
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: P1110, MiFi 4
Laitan nyt tähän ketjuun, kun otsikossa kerran toi MiFi mainittiin, ties vaikka liittyisi samaan asiaan.. Eli pukkailee 10-30 MiFiä välillä kylmänä liikkeelle lähtiessä ja välillä tiukemmissa motarinramppi-kiihdytyksissä, samalla esiintyy lievää nykimistä, mutta ei pukkaile vikakoodeja. Sytkäkassu ja immu vaihdettu alkuvuodesta. Mistähän moinen mahtais johtua?
9-5 Aero wagon -04
9-5 2.0T wagon -03
"The ultimate result of shielding man from the effects of folly, is to fill the world with fools" -Herbert Spencer
9-5 2.0T wagon -03
"The ultimate result of shielding man from the effects of folly, is to fill the world with fools" -Herbert Spencer
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: P1110, MiFi 4
Vaihdoitko samalla tulpat ja mikä on käytössä olevan kynttilän tyyppi?bazooka kirjoitti:Eli pukkailee 10-30 MiFiä välillä kylmänä liikkeelle lähtiessä ja välillä tiukemmissa motarinramppi-kiihdytyksissä, samalla esiintyy lievää nykimistä, mutta ei pukkaile vikakoodeja. Sytkäkassu ja immu vaihdettu alkuvuodesta.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: P1110, MiFi 4
Mulla pukkas tänään reilummin mifejä , kun kiihdytin , ja löysäsin , ja painoin uudestaan kaasua ? Ja ihan kuin olisi hiukan kilistänytkin ? Mistäköhän moinen ? Mifejä pukkas n 40
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
Re: P1110, MiFi 4
Vaihdoin tulpat, bcpr7es-11 oli tyyppi.9000 automaatilla kirjoitti: Vaihdoitko samalla tulpat ja mikä on käytössä olevan kynttilän tyyppi?
9-5 Aero wagon -04
9-5 2.0T wagon -03
"The ultimate result of shielding man from the effects of folly, is to fill the world with fools" -Herbert Spencer
9-5 2.0T wagon -03
"The ultimate result of shielding man from the effects of folly, is to fill the world with fools" -Herbert Spencer
Re: P1110, MiFi 4
Jahas.. kovemman kiihdytyksen jälkeen femmaan fcod 4368 / P1110 eli IAT Sensor (D/C) Open/Short
Voipiko tuo imuilman lämpöanturi oireilla nuin näin helteillä? Bypassin katon huomenna, mutta tuskin rikki kun vetoja on normaalisti?
Voipiko tuo imuilman lämpöanturi oireilla nuin näin helteillä? Bypassin katon huomenna, mutta tuskin rikki kun vetoja on normaalisti?
Saab 9-5 Aero -00
Re: P1110, MiFi 4
Vikakoodi ei liity mitenkään IAT anturiin, väärä tulkinta. Bypass-venttiili vuotaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: P1110, MiFi 4
Ok. Mulla on koneella femman vikalista missä on nuo kaikki pxxxx muodossa olevat vikakoodit. Se väittää, että tuo P1110 olisi iat sensor. Ilmeinen virhe sitten. Bypassi huomenna syyniin.
Saab 9-5 Aero -00
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: P1110, MiFi 4
Mair mitattu ei välttämättä toteutunutjcarlson kirjoitti:Rikkinäinen bypass kyllä vaikuttaa paljonkin. Samoin tietysti moni muu vika..
Mreq on pyydetty ilmamassa, Mair toteutunut jonka pitäisi nousta likelle samaan. Pinl on ahtopaine mbar absoluuttista.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ