Vauhtipyörän kunto

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
melberi
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: La Syys 04, 2010 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Vauhtipyörän kunto

Viesti Kirjoittaja melberi »

Kytkinremontti on edessä ja 2.3t:en on tarkoitus asentaa Aeron kytkinpaketti.

Mitä raati sanoo vauhtipyörän koneistustarpeesta? WIS:n mukaan sinertävät kohdat ja hiusmurtumat eivät haittaa, mutta syvillä urilla täytyy vauhtipyörä vaihtaa. Koneistamisesta ei puhuta mitään.

Mielellään saisin homman tehtyä yhden viikonlopun aikana eli kaipaisin tietoa milloin vauhtipyörä on todella tarpeen koneistaa/vaihtaa.
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Vauhtipyörän kunto

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

kyllähän tuota käy sorvata. en kyllä näe syytä jos ei ole uria.. ja niitähän tulee jos kytkin ajetaan ihan loppuun että niitit purevat vauhtipyörään.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
melberi
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: La Syys 04, 2010 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vauhtipyörän kunto

Viesti Kirjoittaja melberi »

Jees, ei varmaan niiteille asti ole kulunut. Ei enää pidä ~400 Nm ja pari lyhyttä luistamista nappi laudassa on tapahtunut. Heti sen jälkeen on ajeltu nätisti ja vääntöjä rajoitettu softassa.
Vastaa Viestiin