Kaasuläppäkotelossa oiretta?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
kello
"Aero"
Viestit: 361
Liittynyt: Ke Tammi 27, 2010 21:32
Paikkakunta: Tampere

Re: Kaasuläppäkotelossa oiretta?

Viesti Kirjoittaja kello »

Voiko SID-infon lambda-arvosta päätellä anturin toimivuudesta paljonkin?
Saab 9-5 Aero XWD -11
jameli
"Aero"
Viestit: 406
Liittynyt: To Tammi 04, 2007 00:37
Paikkakunta: Nokia

Re: Kaasuläppäkotelossa oiretta?

Viesti Kirjoittaja jameli »

Kuvasarja virityksen yhteydessä tehdyistä letkumuutoksista /-tarkastuksista
http://julkaisu.kuvat.fi/kuvat/letkut/

http://julkaisu.kuvat.fi/kuvat/letkut/lopputulos4.JPG
Kuvassa näkyvä letku oli alkuperäinen ja aivan lakritsamössöä kun sitä sormin kokeili, kuulemma tämä pääsyyllinen tehottomuuteen...
__________________
Harrastus tauolla.
pohamala
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: Ke Kesä 21, 2006 21:20
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Kaasuläppäkotelossa oiretta?

Viesti Kirjoittaja pohamala »

Confirmed - lambda oli syyllinen. Motonet halpis-malli siis kesti 2 vuotta ja oli jo oireillut jonkin aikaa. Nykiminen pintakaasulla / tythjäkäynnillä selvin oire. Nyt paikallaan on Motonetin 50% kalliimpi Delphi joka toimii hyvin - check engine ja nykiminen poistui tyystin.
9-5 SE 3.0t -99
9-5 Griffin 3.0t -99
Tech2
Vastaa Viestiin