9-5:n kytkimen työsylinteri
9-5:n kytkimen työsylinteri
Mitenkäs femmojen työsylkyt kestävät yleensä? Autolla ajettu n. 215 000km ja vaihdan konerempan yhteydessä ainakin kytkinpaketin. Oli aika suolainen lähtöhinnaltaan tarvikeosana tuo sylkky ja korjaussarjaa ei luultavasti ole olemassa? Onko mekaaniselta rakenteeltaan samantyyppinen kuin tonnarissa, eli osia voisi löytyä mallin mukaan?
Saab 9-5 8kpl ja 9-3 1kpl
Klubin jäsen
Klubin jäsen
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: 9-5:n kytkimen työsylinteri
osta vain suosiolla esim. Procarserviceltä jyväskylästä uus työsylinteri. jos ei koskaan jarrunesteitä vaihdettu (eli myös kytkimelle sama neste) niin voi tulla ongelmia sitten kun alat ilmaamaan. eli vaihtohoon vain.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: 9-5:n kytkimen työsylinteri
Kyllähän se viisain ratkaisu olisi laittaa uusi.
Saab 9-5 8kpl ja 9-3 1kpl
Klubin jäsen
Klubin jäsen
Re: 9-5:n kytkimen työsylinteri
Varmista sitten, että esim. PCS:ltä tai mistä hankitkin tulee alkuperäisvaraosa. Tarvikemallien kestosta on useilla ollut huonoja kokemuksia. On ikävä tehdä/teettää suuritöinen/kallis kytkinremontti uudestaan muutaman kympin säästön takia.
Re: 9-5:n kytkimen työsylinteri
Jos tiivistepinnat hyvässä kunnossa niin eikö työsylinteriin voisi vaihtaa orggis-tiivisteet?
Tarvikesylintereissä ongelmia tainnut aiheuttaa tiivistepintojen koneistusjälki.
Tarvikesylintereissä ongelmia tainnut aiheuttaa tiivistepintojen koneistusjälki.
99T-museopeli
Re: 9-5:n kytkimen työsylinteri
No, kyllä mä ainakin avaan sen ja teen sitten päätöksen, onko syytä uusia vai ei koko sylinteri. Onko kellään hajua, mistä laadukkaan/alkuperäisen sylkyn saisi edullisimmin?
Saab 9-5 8kpl ja 9-3 1kpl
Klubin jäsen
Klubin jäsen