![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mitenkäs tämä kuuluisa liotushoito männänrenkaiden irrotamiseksi kannattaisi ajoittaa, kun kerran etanolilla aletaan kurvailla? Tulisi samalla palotilan alapuolinen osa myös putsattua.. Pitäiskö varoilta käyttää öljypohja irti, vaikka pitäisi olla ns. huohotinongelmavapaa versio... Ekaksi muutama tankillinen etanolilla ja sitten STP Flushit koneeseen ja uudet öljyt vai mikä olisi järkevä järjestys? Vai onko tähän tarvetta? Kone ei savuta, mutta aavistuksen tuntuu öljyä poistuvan jonnekin. Coolerin mutkan jälkeen imusarjaan lähtevässä letkussa oli pikkuisen öljyä, ei mitenkään kamalia määriä kuitenkaan...
Haulla on nyt päivä foorumilla notkuttu ja tietoa imuroitu, joko en osannut sitä poimia tai sitten en sitä löytänyt.