Hei !
Menin sitten ja ostin tuollaisen.. Olisikos kenelläkään täällä infoa tuosta tehojen
nostamisesta...
Ajattelin, että jos tuosta 250-300 hevosta saisi irti niin mitähän tuolle tarttisi
tehdä...
saab 9-5 2,3 1998 virittäminen
Re: saab 9-5 2,3 1998 virittäminen
Etsi -toiminto käyttöön vaan, tietoa löytyy rutkasti. ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: saab 9-5 2,3 1998 virittäminen
Riippuu ihan budjetista, itse vaihtaisin vakioahtimen ja tuloilmaputken suurempaan,
ja sitte ei muuta kun softa muutos ja tarvittaessa bensan paineiden nosto.
Noilla mielestäni oltais jo halutulla tehoalueella.
Vääntöä alkaapi jo olla sen verran että vakiokytkin ompi kovilla jos on manuaaliaski.
ja sitte ei muuta kun softa muutos ja tarvittaessa bensan paineiden nosto.
Noilla mielestäni oltais jo halutulla tehoalueella.
Vääntöä alkaapi jo olla sen verran että vakiokytkin ompi kovilla jos on manuaaliaski.
Saab 9-5 wagon se (on trendikästä olla Biopower)
Saab 9-5 Linear Wagon (stg 4)
Saab 9-5 Linear Wagon (stg 4)
Re: saab 9-5 2,3 1998 virittäminen
Tai sitten 3 tuuman putki + uusi softa ja ahdin vaihtoon kun hajoaa.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm