pyynti n.1240
toteutuu max n.1120
Pinl tällöin 1870-1900
Asian eteen tehty:
1.läppäkotelon takaa tulpattu evap linja 8mm pultilla ja kotelon kara 10mm pultilla. Tämä auttoi noin viikon verran ja pinl nousi 2100-2200 tasolle, nyt taas tuo yllämainittu
2.jarrutehostimen toinen takaisku rikki-uusittu. poljintuntuma parani ei muuta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
3.imuputken yläosaan tulevan putken takaisku myös rikki ja tulppasin imuputken puolen. letkua en tulpannut koska nuoli oli imuputkeenpäin eli pitää saada sinnepäin vuotaa? Tyhjäkäynnillä kylläkin imee?
4.bypass ehjä
5.toisella mankulla koitin
6.peruspaine pinl n.1450 eli ok
Ennen ahtimen vaihtoa ja viritystä uudet 7Es tulpat, aito walbron pumpppu, polttoaineen suodatin, 1 vuoden vanha sytkäkasetti, 1 vuoden vanha läppäkotelo
Ehdotuksia mitä seuraavaksi?