http://shop.speedparts.se/en/prod/mount ... 629d18b3caMaximus kirjoitti:Ja sitten jos itse rakennat kuten olen aikaisemminkin sanonut, että käy teettämässä teräspunoletkuista vesi- ja öljyletkut. Kerran kasasin muutosletkuilla, toisen kerran teräspunoilla. Ikinä en tule kasaamaan muutosletkuilla. Ja punosletkut olivat puolet halvemmat
Harkitsisin vielä kertaalleen...
Jos turbon vaihto ja auton pito on kiinni siitä että ihan heti ensimmäiseksi koittaa 100eur letkuista saada säästettyä puolet, varsinkin kun se nyt vaatii että ensin nykyisee letkut irti ja ihan vain kipaisee johonkin hydrauliikkaliikkeeseen toisella autolla, teettää puoleen hintaan ne uudet letkut ja tekee tämän vielä sillä paljon puhutulla omalla ajalla.
...vakavasti että kannattaako opertaatioon ryhtyä, sen verran kaikkea muutakin poikii tuo turbon vaihtaminen (putket, letkut, imu-cobra, snorkkeli, nesteet, tiivisteet, tulpat, suodattimet, softa, ilmamassamittari, sytytyskasetti, pakoputki, kytkin jne).