Takaiskari sökönä.
Takaiskari sökönä.
Millainen homma on vaihtaa takaiskarit? Millaisia olette aeroon laittaneet? En raaski ostaa tasonsäätösysteemiä.
9-5 Aero - 00
Re: Takaiskari sökönä.
Itse ostin aikoinaan Sachsin iskarit omaan Aerooni. Taisi maksaa 120€/pari taakse. Olin ainkin ihan tyytyväinen niihin.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: Takaiskari sökönä.
Ei kovin paha homma -> http://photo.platonoff.com/Auto/2007093 ... uspension/
Itselläni oli AeroWagonissa aikanaan Bilsteinin Sport-takaiskarit ja olivat ainakin tuolloin halvemmat kuin Aeron orkkikset. Spedeltä näkyy löytyvän aika edullinen bilsteinin iskari http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-5-9 ... sport.html
Eski
Itselläni oli AeroWagonissa aikanaan Bilsteinin Sport-takaiskarit ja olivat ainakin tuolloin halvemmat kuin Aeron orkkikset. Spedeltä näkyy löytyvän aika edullinen bilsteinin iskari http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-5-9 ... sport.html
Eski
-
- "Kaasari"
- Viestit: 40
- Liittynyt: Ti Joulu 27, 2011 16:53
Re: Takaiskari sökönä.
Joo, ylläolevilla netin ohjeilla avustettuna pari vuotta sitten askartelin omaan Aero Sedaniin uudet takapumput. Yllättävän helppo homma, kunhan Biltemasta jousenpuristimet kävi hakemassa. Monroe Reflexit laitoin. Hyvin ovat pelanneet. Ulkona loskassa hommaan meni reilu 3 tuntia kaikkiaan, ottaen huomioon, että yläpään mutterit oli sikaruosteessa ja vaativat ranetusta ennen kuin sai irti.
Saab 9-3 SportCombi Aero TTID M6 2008
Saab 9-5 Aero AT 2001
Saab 9-5 Aero AT 2001
Re: Takaiskari sökönä.
Ne mutterit yleensä on aika tiukassa, mutta jos ei noita iskareita aio jatkossa käyttää niin voi ottaa siitä männästä putkitonkiilla kiinni niin kyllä aukee.
#3272
Re: Takaiskari sökönä.
Jos aukeaa. Mulle ku laitettiin toi alustasarja niin vanhojen iskarien ylä pää oli niin jumissa että kun pihdeillä otti kiinni niin molemmista iskareista peni varret poikki
9-5
Ford F250
Ford F250
-
- "Turbo"
- Viestit: 278
- Liittynyt: Ke Heinä 11, 2007 15:11
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Takaiskari sökönä.
Nyt menee pikkuisen aiheesta sivuun, mutta pelkkien takajousien vaihto edellyttää ilmeisesti myös iskareiden irrotusta kokonaisuudessaan? Eli ei ole pienempi työ kuin iskareiden vaihto? Sihtasinko kuvia oikein?Eski kirjoitti:Ei kovin paha homma -> http://photo.platonoff.com/Auto/2007093 ... uspension/
Itselläni oli AeroWagonissa aikanaan Bilsteinin Sport-takaiskarit ja olivat ainakin tuolloin halvemmat kuin Aeron orkkikset. Spedeltä näkyy löytyvän aika edullinen bilsteinin iskari http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-5-9 ... sport.html
Eski
Re: Takaiskari sökönä.
Juu, käytännössä ihan sama työ.pilkkitikka kirjoitti:Nyt menee pikkuisen aiheesta sivuun, mutta pelkkien takajousien vaihto edellyttää ilmeisesti myös iskareiden irrotusta kokonaisuudessaan? Eli ei ole pienempi työ kuin iskareiden vaihto? Sihtasinko kuvia oikein?Eski kirjoitti:Ei kovin paha homma -> http://photo.platonoff.com/Auto/2007093 ... uspension/
Itselläni oli AeroWagonissa aikanaan Bilsteinin Sport-takaiskarit ja olivat ainakin tuolloin halvemmat kuin Aeron orkkikset. Spedeltä näkyy löytyvän aika edullinen bilsteinin iskari http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-5-9 ... sport.html
Eski
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.