Öljypohjan irrotus/putsaus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
hyvoneju
"Aero"
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 18:26
Paikkakunta: Raisio

Öljypohjan irrotus/putsaus

Viesti Kirjoittaja hyvoneju »

Kokeilin "etsi"llä , ja vastauksia löytyikin , ainut mikä askarruttaa on miten turbon öljynpaluu lähtee , joutuuko irottamaan turbon puolelta ?
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
janho
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Joulu 14, 2009 14:03
Paikkakunta: Vantaa

Re: Öljypohjan irrotus/putsaus

Viesti Kirjoittaja janho »

Muistaakseni turbon paluu letku yhdistyy lohkon läpi ja näin ollen sitä ei tarvitse irroittaa.
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183
Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku

Re: Öljypohjan irrotus/putsaus

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

janho kirjoitti:Muistaakseni turbon paluu letku yhdistyy lohkon läpi ja näin ollen sitä ei tarvitse irroittaa.
Näin se menee ainakin t5-koneissa.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Jussi-T.
"Tuplakaasari"
Viestit: 66
Liittynyt: Pe Loka 21, 2011 19:09

Re: Öljypohjan irrotus/putsaus

Viesti Kirjoittaja Jussi-T. »

sama t7 koneissa
Vastaa Viestiin