![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
Mulla on vm.-04 9-5 2.0turpiini, 185 hv lukemilla ja sentronikki)
Syssyllä alkoi onkelmat. Auto seisoi työpaikan pihalla keskimäärin 9-15h, ei meinannut millään lähteä käyntiin, pitkään sahaamalla kuitenkin. Vaihdoin Boschin uuen akun(74Ah) ja tulupat.
No, talvituli ja alle 10c:n pakkasilla lähtiöö pitkäpinnaisen starttauksen (sahaamisen) jälkeen. Vaihdettu saappiasiantuntijan neuvomana p-ainepunppu ja suodatin, muuta vaikutusta ei ollu kuin että tehoja tuli takasi (autolla ajettu 267000 ja oli alkuperäinen pumppu!).
Startti oltais vaihettu eilen, mutta moponetistä anto bochin startin vaikka alkuper. on mitsu (3cm pituuseroa, putsattiin kuitenkin vanha ja takas paikalleen).
Monet epäilevät startin puslien olevan väljät ja siten vie kauheasti virtaa koska laiskasti starttaa kylmänä ja lämpimänä, ollaan myös mitattu kaikki sähkön hävitykset yms. Kampiaks. asennon tunnistin ilmeisesti toimii koska kierroslukumittari "elää" sahaamisen aikana.
Ja mikä hienointa, tänään -20c pakkasta, starttas paremmin kuin ennen (startin puhditus auttoi?), mutta ei lähtenyt käyntiin. Lyötiin kaabelit vitoon ja 2min päästä kuin palmun alta käyntiin.
Yrittäkkää jotakin saada selvää
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nyt arvon asiantuntevat saabistit, jään odottamaan neuvojanne, en viitsisi vielä viedä Tikkurilan romulle "korjattavaksi"
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)