Kuinka hurjasti ajettuja femmoja klubilaisilla?
Re: Kuinka hurjasti ajettuja femmoja klubilaisilla?
Vasta 274tkm. Monta vuotta vielä edessä päin.
Ahdonvoimaa
Re: Kuinka hurjasti ajettuja femmoja klubilaisilla?
149tuhatta -04 Aerolla....
Saab 9-5 Aero 2007
Jäsen 5390
Jäsen 5390
Re: Kuinka hurjasti ajettuja femmoja klubilaisilla?
Juuri tällä viikolla tuli täyteen huimat 90 tkm (04-Aero)
Ollut minulla nyt aika tasan 11kk. Olen toinen omistaja. Pitää vissiin kohta ruveta suunnittelemaan autotallia, että voi tuosta tehdä museopelin
Katsotaan nyt saako ne kiinalaiset tehtaan vielä henkiin..
Ollut minulla nyt aika tasan 11kk. Olen toinen omistaja. Pitää vissiin kohta ruveta suunnittelemaan autotallia, että voi tuosta tehdä museopelin
Katsotaan nyt saako ne kiinalaiset tehtaan vielä henkiin..
Saab 9-5 Aero
Re: Kuinka hurjasti ajettuja femmoja klubilaisilla?
400000 tuli eilen täyteen, 2.3t -00. Still Going Strong...
Re: Kuinka hurjasti ajettuja femmoja klubilaisilla?
295000km mittarissa ja meno jatkuu..
2,3T Se vm 1999
2,3T Se vm 1999
9-3 2,0 T Sport Combi Vm 2009
Chrysler Grand Voyager Perheauto
Skidoo Mxz 600 Rev Vm 2002
Klubin jäsen #5364#
Chrysler Grand Voyager Perheauto
Skidoo Mxz 600 Rev Vm 2002
Klubin jäsen #5364#
Re: Kuinka hurjasti ajettuja femmoja klubilaisilla?
95 vm. 1999 2.3 aero manuaali, 310000 km. Bensapumppu, laturi ja vesipumppu vaihdettu ennen hajoamistaan 250000 km jälkeen.
Katsastus meni pitkäksi, kun koiranluu ja alapallonivelen vaihto onnistui vasta tämän viikon tiistaina. Katsastaja totesi heti alkuun, että Saabbi pitäisi katsastaa. Seuraavaksi ihmetteli sitä, miksi tehtaan tuotantolinjalta valmistuvat viimeiset Saabit pitää romuttaa. Seuraavaksi kehui 95:n ajettavuutta. Myöhemmin hän kertoi ajaneensa pitkään Mersulla, mutta vaihtaneensa merkkiä Mersujen ruostumisten takia.
En kysynyt autonsa merkkiä, mutta katsastaja mainitsi viime huomanneensa viime viikonloppuna järjestetyt Saabin kokoontumiset.
Läpi meni kirkkaasti, mutta eipä ollut vikojakaan.
Katsastus meni pitkäksi, kun koiranluu ja alapallonivelen vaihto onnistui vasta tämän viikon tiistaina. Katsastaja totesi heti alkuun, että Saabbi pitäisi katsastaa. Seuraavaksi ihmetteli sitä, miksi tehtaan tuotantolinjalta valmistuvat viimeiset Saabit pitää romuttaa. Seuraavaksi kehui 95:n ajettavuutta. Myöhemmin hän kertoi ajaneensa pitkään Mersulla, mutta vaihtaneensa merkkiä Mersujen ruostumisten takia.
En kysynyt autonsa merkkiä, mutta katsastaja mainitsi viime huomanneensa viime viikonloppuna järjestetyt Saabin kokoontumiset.
Läpi meni kirkkaasti, mutta eipä ollut vikojakaan.
Re: Kuinka hurjasti ajettuja femmoja klubilaisilla?
Meidän pihasta ei ennätyskilsoja löydy; 2.3T (Aero + Stage1) -07 142tkm ja 3.0 TiD -03 239tkm.
Molemmat käy ja kukkuu, en nopeasti miettien juuri mitään eroa uuteen huomaa. Ilmankos meni tehdas konkkaan kun tuotteet on näin laadukkaita, kestää ja kestää...
Molemmat käy ja kukkuu, en nopeasti miettien juuri mitään eroa uuteen huomaa. Ilmankos meni tehdas konkkaan kun tuotteet on näin laadukkaita, kestää ja kestää...
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: Kuinka hurjasti ajettuja femmoja klubilaisilla?
vm. 2003, 2.2. TID automaatti. 275000km nyt mittarissa. EGR-venttiili, laakereita eteen ja taakse, jarrutehostin ja jarrulevyjä/kenkiä vaihdeltu. Ja tietty Eber, joka sekin vesipumppuineen vaihdettu 1,5kk sitten, ja joka sanoi taas viime viikonloppuna savumerkein itsensä irti (menee onneksi takuuseen). Mutta nakumurheita lukuunottamatta kuluvaa kamaa (näin ainakin haluan uskoa). Mukavia kilometrejä on ollut, en valita. Viime viikolla heittämällä meni katsastuksesta läpi. Toisin kuin se viereinen Corolla joka syttyi palamaan.. Eli näillä mennään
Re: Kuinka hurjasti ajettuja femmoja klubilaisilla?
Moro. 9-5 V6 bensa -98 automaatti ajettu 283tkm. Olen toinen omistaja. suurin remontti oli viime jouluna kun tuppas valuttaa öljyjä ulos moottorista. Erilaisia tiivistesarjoja vaihdettiin 1500 € edestä (sis jakohihnankin tosin). Kaikki pelaa ja moottori ei syö yhtään öljyä. Olen miettinyt vaihtoa 2004 Aeroon jolla puolet vähempi kilsoja. mietityttää vain että saako kuitenkaan yhtä hyvää autoa (vanhan ainakin tuntee).
V6 kun vielä menee yllättävän vähällä bensallakin. Manuaali Aero vie ehkä hiukan vähemmän mutta ei liene suuri ero.
Eli ajaako V6 loppuun (käytännössä hyvittävät vain 2-3 k€) vai laittaako väiin 10 k€ ? .
V6 kun vielä menee yllättävän vähällä bensallakin. Manuaali Aero vie ehkä hiukan vähemmän mutta ei liene suuri ero.
Eli ajaako V6 loppuun (käytännössä hyvittävät vain 2-3 k€) vai laittaako väiin 10 k€ ? .
Re: Kuinka hurjasti ajettuja femmoja klubilaisilla?
Itselläni ajossa omalta osaltani ensimmäinen V6 Besa. (ajettu nyt hieman yli 140 000Km) Todella mukava auto ajaa. En ole tehnyt autolle tankkaamisen ja pesun lisäksi muuta kuin kuskinpuolen ilmastoinnin korjauksen. On ollut todella edullisia kilometrejä. Moni painottaa liiaksikin polttoaineenkulutusta, vaikka ylläpitokulut pitäisi katsoa kokonaisuudessa. Heikoin oma kohtainen Saab kokemus on ollut ylläpitokuluissa MY2002 9-5 Aero.laude kirjoitti: Eli ajaako V6 loppuun (käytännössä hyvittävät vain 2-3 k€) vai laittaako väiin 10 k€ ? .
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96