takaiskarien vaihto

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
jösse
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Marras 08, 2010 06:16

takaiskarien vaihto

Viesti Kirjoittaja jösse »

Elikkäs ihan vaan semmosta kysymystä kun pitäs vaihtaa iskarit ja jouset niin pitääkö lähteä takakontin verhoiluja aukomaan et saa iskarin yläpään irti, vai saako "ulkokautta" irti? Helpottas vaan hommaa ettei tuu turhaan purettua konttia.. ja kyseessähän on vm.2000 farkku..
p.s. olen amatööri joten ei saa suuttua jos ei kaikki mene jakeluun heti
melberi
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: La Syys 04, 2010 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: takaiskarien vaihto

Viesti Kirjoittaja melberi »

Ei tartte sisäpuolelta mitään tehdä.
jösse
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Marras 08, 2010 06:16

Re: takaiskarien vaihto

Viesti Kirjoittaja jösse »

Hieno homma.. kiitos vastauksesta!
p.s. olen amatööri joten ei saa suuttua jos ei kaikki mene jakeluun heti
Pola
"Hölösuu"
Viestit: 1368
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 22:03
Paikkakunta: Hamina

Re: takaiskarien vaihto

Viesti Kirjoittaja Pola »

http://photo.platonoff.com/Auto/2007093 ... uspension/

näillä ohjeilla onnistu jopa meikäläiseltä melko kivuttomasti, ainoa minkä kanssa sai vähän painia oli vanhojen iskarien yläpää kun oli melko kovasti ruostunu
#3272
jösse
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Marras 08, 2010 06:16

Re: takaiskarien vaihto

Viesti Kirjoittaja jösse »

Olipas hyvät ohjeet! Noilla luulis osaavan tyhmempikin.. ja löytypähän etupäähänkin pari vinkkiä..
p.s. olen amatööri joten ei saa suuttua jos ei kaikki mene jakeluun heti
Julle
"Hölösuu"
Viestit: 2045
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 09:56

Re: takaiskarien vaihto

Viesti Kirjoittaja Julle »

Muutama päivä sitten vaihdettiin itelle. Tunti ja vartti meni taakse vaihtaessa. Monroe reflexit laitoin, pitää muistaa uutta laittaessa ettei varsi pääse pyörimään ja tietenkin muutama edestakaisin pumppaus, näin neuvottiin.
9-5 Aero - 00
J.V.A
"Hirsch"
Viestit: 981
Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 23:18
Paikkakunta: Naantali

Re: takaiskarien vaihto

Viesti Kirjoittaja J.V.A »

Julle kirjoitti:Muutama päivä sitten vaihdettiin itelle. Tunti ja vartti meni taakse vaihtaessa. Monroe reflexit laitoin, pitää muistaa uutta laittaessa ettei varsi pääse pyörimään ja tietenkin muutama edestakaisin pumppaus, näin neuvottiin.

Itsellä samanmerkkiset Aeron alla, ihan tyytyyväinen olen ollut. Ja tuo pumppaaminenhan on tärkeä hommassa kuin hommassa :mrgreen: :mrgreen:
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Vastaa Viestiin