Vai kannattaako tuhrata itse ?
Eilen putsasin öljypohjan , niin hifistellään nyt sitten ...
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
hyvoneju kirjoitti:Mihin hintaan / kuka , moista käsittelyä tekee turun seudulla ?
Vai kannattaako tuhrata itse ?
Eilen putsasin öljypohjan , niin hifistellään nyt sitten ...
Olis ehkä kannattanut ensin tehdä se Forte tai vastaava ja sitten se öljypohja auki...hyvoneju kirjoitti:Eilen putsasin öljypohjan , niin hifistellään nyt sitten ...
Mä olen pari kertaa STP:tä pyörittäny , ja naftalla pari tuntia liotellu , kuraa tuli ulos eka kerralla paljon ?Eski kirjoitti:hyvoneju kirjoitti:Mihin hintaan / kuka , moista käsittelyä tekee turun seudulla ?
Vai kannattaako tuhrata itse ?
Eilen putsasin öljypohjan , niin hifistellään nyt sitten ...
Fortea ei yleensä myydä ulos asiakkaille ja aine on kallista (löpöä). Tee enemmin homma kerralla kunnolla tähän tyyliin: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=92311 Sitten vielä biopower-softa sisään ja etanolia tankkiin...
Eski
kyllä tampereella ainakin myydään fortea ihan tavalliselle kaduntallaajalle,Eski kirjoitti:hyvoneju kirjoitti:Mihin hintaan / kuka , moista käsittelyä tekee turun seudulla ?
Vai kannattaako tuhrata itse ?
Eilen putsasin öljypohjan , niin hifistellään nyt sitten ...
Fortea ei yleensä myydä ulos asiakkaille ja aine on kallista (löpöä). Tee enemmin homma kerralla kunnolla tähän tyyliin: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=92311 Sitten vielä biopower-softa sisään ja etanolia tankkiin...
Eski
Siinä ne "taika-aineet". Tuo alkyyliamiini tässä tapauksessa on mukana lähinnä lisäämässä edellämainittujen ainesosien pinta-aktiivisuutta puhdistusmielessä, samalla kun se korvaa jo käytetyssä öljyssä pesuaineen myötä tapahtuvaa viskositeetin menetystä lisäämällä voiteluaine/pesuainesoksen tartuntaa metallipintoihin prosessin ajaksi.Forte käyttöturvallisuustiedote kirjoitti:
Kerosiini (maaöljy), rikitön 60-90%
Liuotinbensiini (maaöljy), kevyt aromaattinen 10-30%
Pitkäketjuinen alkyyliamiini 3-10%
Liuotinbensiini sisältää < 0,1 % bentseeniä (EINECS-nro 200-753-7), joten sitä ei luokitella syöpää tai perimävaurioita aiheuttavaksi ainesosaksi.
Jos meinaat tuota allekirjoituksen kolkkia, niin siinä öljypohjan irrotus on sikäli ikävämpi homma että se vaatii koko apurungon poispudottamisen, OG 9-5:ssä kait riittää moottorin kampeaminen vaikka väkisin kuljettajan puoleiselle sivulle. NG900:ssa ja OG9-3:ssa öljypohja jatkuu saman muutaman kriittisen sentin vaihteiston kytkinkopan sisäpuolelle joka estää alaslaskemisen siitä päästä, mutta näiden mallien apurungon ollessa paikoillaan sen ala-aisa estää myöskin öljypohjan repsikapuoleisen päädyn alaslaskemisen apurungon vuoksi, öljypohja siis ikäänkuin jatkuu matalampana osuutena apurungon aisan yläpuolelle.latexi kirjoitti:
Onko muuten tuohon öljysihdin tsekkaamiseen olemassa mitään rautalankaohjetta? Onnistuuko ajorampeilta vai tarviiko nosturin/tunkkauksen ja pukit?