Olen miettinyt että kun aika iskee omaan femmaan vaihtaa moottoria niin korkeapuristeistahan sinne tahtoisi sattuneesta syystä.
B235 alakerralla ja B205 männillä saisi päälle 10:1 puristukset, mutta B205 vakiomännät eivät houkuta ja Wössnerit on turhan kalliit ennakoivaan vaihdan-jos(kun)-hajoaa harrastukseen.
Saisiko jollakin b2x4/b2x5 vakio-osa kombinaatiolla puristukset kohdilleen? Mitä raati suosittelisi lääkkeeksi?
Yhdet uudet B202 turbomännätkin löytyy.. Eli jos näistä saisi sorvaamalla...
Kevennykseksi:
http://www.blocket.se/alvsborg/SAAB_Tun ... ?ca=11&w=3
PS. Trionictuning.com pistänyt lapun luukulle??
Korkeapuristeinen B20x tai B23x kone
Korkeapuristeinen B20x tai B23x kone
99T-museopeli
Re: Korkeapuristeinen B20x tai B23x kone
Kuinka niin ? Toimii normaalisti ... toisinaan on jotain servosylttyä mutta kyllä ain on toipunutPassi kirjoitti: PS. Trionictuning.com pistänyt lapun luukulle??
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Korkeapuristeinen B20x tai B23x kone
Passi: Ovatko pohdinnat edenneet?
Toimisikohan B235 alakerta B204 männillä ja veiveillä?
Update: B235 alakerta, B234 veivit ja B204 männät lienee toimiva kokoonpano, mutta puristukset taitavät jäädä lähelle vakiota B235:sta.
Toimisikohan B235 alakerta B204 männillä ja veiveillä?
Update: B235 alakerta, B234 veivit ja B204 männät lienee toimiva kokoonpano, mutta puristukset taitavät jäädä lähelle vakiota B235:sta.
Saab 9-5 2.3T Aut '07
Saab 9-3 Aero Cab Aut Hirsch '01
Saab 9000 Aero Man '97
"It wasn't very pretty, but god it was good."
Saab 9-3 Aero Cab Aut Hirsch '01
Saab 9000 Aero Man '97
"It wasn't very pretty, but god it was good."