Täys kiihdytyksellä antaa ahtoja 0,6-0,7bar (tyhjäkäynnillä tietokoneen lukemat 300-500 eli -0,7-0,5bar jos olen oikein ymmärtänyt)
Vedättäessä pyytää ilmamassaa reilu 1000 mutta antaa vaan n.650.
Turbon imuputkessa olevalta magneettiventtiililtä lähtevän ylimmän putken tukkimalla saa täydet 1,0 baria aikaiseksi ja meno muuttuu radikaalisti.
Eli eräs spesialisti sanoi että kys. letkulta haarautuvassa putkessa olevista takaiskuista jompikumpi tai molemmat sököinä?
Mistä ihmeestä noita takaiskuja saa? Marmoritiskillä (magneetti vantaa) pyöriteltiin vain päätä...

Tänään laitettiin uusi turbo kun vanha sanoi sopimuksen irti (ilmeisesti alkuper. garretti 275tkm ajetussa, siipiä ei juuri ollenkaan ja oli aivan koloholo, turbolta välijäähdyttimelle lähtevä letku täynnä öljaa

Antakkaahan asiantuntevia neuvoja
